Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolliegirl schreef:Wat een prachtig veulen!
De ogen zijn ook goed bijgetrokken zo te zien, lijkt me schrikken als je zoiets ziet.
Gefeliciteerd!!

Marigold schreef:Ik ben blij te zien hoe snel Y’ur kan rennen en hoe snel en adequaat zijn reacties zijn.
Dat toont m.i. aan dat hij geen hersenbeschadiging heeft opgelopen. Want zo langzaam ontwikkelen als embryo / zo lang in de baarmoeder zitten kan naar mijn idee samengaan met zuurstofgebrek..?
Maar er lijkt op dat vlak niks aan de hand te zijn he.
De foto die in uitgelicht stond, kennismaking met de andere paarden vind ik echt heel mooi. Er valt zoveel uit de gezichtsuitdrukkingen van alle vier op te maken. Y’ur ook echt met een houding van ‘hoi, ik ben ook een paard!’
moner schreef:Ik volg ook, heb het hele verhaal op dbt gevolgd en met je meegeleefd tijdens die enorme lange dracht.
Twee jaar geleden stond onze merrie bij de nieuwe heuvel voor inseminatie, omdat we haar de vorige jaren niet drachtig kregen.
We konden haar ophalen en er werd gezegd ze is drachtig maar nog niet al te blij zijn. Het eitje zit helemaal boven in, geen goede plek om in te nestelen. Ze is toen om de dag gescand om het innestelen te volgen
Er is het jaar er op een mooi veulen geboren, maar er was een grote kans op abortus in de eerste periode. Is dat wat er bij jouw veulen ook gebeurd is. Alleen is hij zo hoog blijven zitten of is hij tijdens de eerste periode dat hij nog niet ingenesteld was weer lekker omhoog gestuiterd.
kiko schreef:Whaha geweldig.. prachtig om te zien hoe sterk en snel hij al is! Daar krijg je je handen nog vol aan

we hebben hem overigens niet mee gehad naar de keuring hoor, daar vond ik hem echt nog te klein voor. Volgend jaar misschien als jaarling lekker die kant op 

Wat fijn dat het goed gaat.