Bedankt allemaal! Hij heeft de naam Vinnli van FjorYou gekregen, aangezien Hinde dus alle hengstveulens een i op het eind heeft en de merrieveulens een y. Ik denk dat Hinde het 3 om 3 doet haha. Eerste 3 veulens waren van haar hengstveulens, daarna 3 merrieveulens, nu weer 2 hengstveulens...
De knappe man moest even op gang komen want hij had zulke lange stelten dat hij niet wist wat hij ermee aan moest. Op een gegeven moment ging hij staan en dat was super wankel dus hij had zoiets van zó ik sta, maar verzet geen stap want dan val ik om haha. Drinken moest ook even op gang komen, maar al met al maken ze het goed!
Vayèn vind het reuze interessant maar mag er nog niet bij
Nog nat achter de oren was hij al erg knap, maar opgedroogd is het helemaal een plaatje! Daar hoeft geen strikje omheen hoor!
JornaR
Geplaatst: 09-05-24 13:12
Wat zijn ze beide toch knap
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 13-05-24 14:29
Ik vind Vayen echt een plaatje. Wat een knap veulen. Gefeliciteerd met de knappe kindjes! Ze zijn zo schattig allemaal.
Siggislief
Geplaatst: 13-05-24 17:06
Wat is ie knap, hij is zo....Fluffy!
Bij de zin 'Op een gegeven moment ging hij staan en dat was super wankel dus hij had zoiets van zó ik sta, maar verzet geen stap want dan val ik om haha.' kreeg ik een big smile op mijn gezicht. Heerlijk!