meer in het feit dat er een aantal figuren zijn die ongenuanceerd naschreeuwen wat ze het weekeinde ervoor ergens vanaf een tribune hebben horen zeggen. Dat samen met een achterban die nooit wat constructiefs heeft gemeld maar alleen post als er ergens wat te trappen valt of als ze het idee hebben dat een 'billenmaatje' aangevallen wordt.
Met de echte fok-diehards valt nog wel te discussiëren, ze proberen iig te lezen wat de ander te melden heeft. (en dit zo snel mogelijk te weerleggen.
)
Daar kunnen we niets mee.
De kans dat alle persoonlijke problemen die op dit forum spelen opgelost worden is nihil maar op die manier wordt voor de overige lezers (die niet in het betreffende conflict betrokken zijn) iig duidelijk wat waar over gaat en herkennen ze de beruchte steken onder water ook eerder. Daardoor kunnen ze weer beter gebruik maken van TeM 
. En dat gegeven vind ik heel erg moeilijk om mee om te gaan. Dat komt ook omdat ik overal een beetje tussenin hang, van de een vind ik zus goed en van de ander zo, het is niet wederzijds uitsluitbaar, maar ook zeker niet overlappend. Het is net als bij een bloemetje, elk blaadje ligt een beetje over de ander heen, maar niet helemaal, het komt wel allemaal uit dezelfde kern overigens.