Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als je beiden 18 bent en een kind ter wereld bent. Kan je dus best een kleinkind hebben van die leeftijd.
Zijn genoeg moeders en oma s die dit zo hebben.
Meestal is het 20/20. Dan is oma dus 40. En 45 als het kind 5 is.
Dreamboy schreef:maralyn schreef:Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als je beiden 18 bent en een kind ter wereld bent. Kan je dus best een kleinkind hebben van die leeftijd.
Met het verschil dat ts 42 is en geen 45. Natuurlijk is het mogelijk maar het hele verhaal rammelt.
janderegelaa schreef:Balko schreef:Heb je eigenlijk niet een grote kans nu op placentitis door de vervuilde leuter van die hengst?
Lijkt me n bak bacteriën en smerigheid als ie nog nooit gedekt heeft.
Lieve foto van de 2!
Alsof ze in de natuur schoongemaakt worden.
imaudy schreef:Je moet doen wat je zelf wilt George. Waarom is de DA eigenlijk meteen langsgeweest? Je had nog geen beslissing genomen, wat had hij kunnen doen?
maralyn schreef:imaudy schreef:Je moet doen wat je zelf wilt George. Waarom is de DA eigenlijk meteen langsgeweest? Je had nog geen beslissing genomen, wat had hij kunnen doen?
Negen van de tien x wordt er geroepen, zo snel mogelijk een dierenarts bij.
Nu is er eindelijk iemand die dat gewoon doet uit zichzelf.
Is het weer niet goed.![]()
Deze persoon haalt er gewoon een dierenarts bij.
Dat verdient gewoon een medaille.
janderegelaa schreef:Balko schreef:Heb je eigenlijk niet een grote kans nu op placentitis door de vervuilde leuter van die hengst?
Lijkt me n bak bacteriën en smerigheid als ie nog nooit gedekt heeft.
Lieve foto van de 2!
Alsof ze in de natuur schoongemaakt worden.
hwn schreef:@George, als de eigenares van de hengst het veulen zou houden en willen laten inschrijven in het Arabisch stamboek, dan zou ze beter de dekking officieel laten registreren als privaatdekking (eventjes informeren bij het stamboek hoe ze dat moet doen, denk dat ze dan op papier de pony moet leasen) want om "accidentjes" in te schrijven in het stamboek betaal je - vroeger althans - een boete die bijna evenveel is als dekgeld (was toen 500 euro voor volbloed arabier dacht ik).
maralyn schreef:Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
hwn schreef:hwn schreef:@George, als de eigenares van de hengst het veulen zou houden en willen laten inschrijven in het Arabisch stamboek, dan zou ze beter de dekking officieel laten registreren als privaatdekking (eventjes informeren bij het stamboek hoe ze dat moet doen, denk dat ze dan op papier de pony moet leasen) want om "accidentjes" in te schrijven in het stamboek betaal je - vroeger althans - een boete die bijna evenveel is als dekgeld (was toen 500 euro voor volbloed arabier dacht ik).
Sorry, was blijkbaar nog niet goed wakker vanmorgen: ik ging nu uit van het Belgisch stamboek, terwijl je wss Nederlander bent. Geen idee hoe het daar zit.
George3534 schreef:Ik geniet hier van de complimenten dat je op je 42 geen opa kan zijn. Hoewel de omstandigheden niet ideaal zijn en mijn zoon tienerpapa werd is mijn kleindochter mijn alles
Dreamboy schreef:George3534 schreef:Ik geniet hier van de complimenten dat je op je 42 geen opa kan zijn. Hoewel de omstandigheden niet ideaal zijn en mijn zoon tienerpapa werd is mijn kleindochter mijn alles
Niemand zegt dat het niet kan. Alles is mogelijk en tiener zwangerschappen komen nog vaak voor. Maar dan was je er zelf ook best vroeg bij? Maar eerlijk is eerlijk, je hebt een prachtige kleindochter en je bent terecht trots op haar.