Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als mijn veulen weer een hengst was geworden en dan ook nog wit met een bruin hoofd had ik ook flink gebaald.

Nou geloof me.. dat is een zwaar eind rennen terug. Ondertussen helemaal buiten adem ook nog met thuis aan de telefoon om te begeleiden. Mensen keken me ook zeer vreemd aan haha. Terugkijkend heb ik het in 10 minuten gehaald om thuis te zijn, niet slecht
Om dus antwoord te geven op de vraag of ik 'teleur' gesteld was over de kleur? Heel eerlijk, ja dit was wel de laatste optie waar ik op hoopte om het zo te omschrijven. Maar aan de andere kant, het is maar een kleurtje. Ik ben zoveel blijer met het feit dat hij en Nora gezond zijn, de bevalling goed is gegaan en alles daarna ook zo vlekkeloos is verlopen. Dat telt voor mij zoveel meer en uiteindelijk vind ik ze toch wel geweldig, welke kleur dan ook
)

Het opdrogen ging snel in dat zonnetje. Hij is geboren op 10.19 heerlijk in de wei. Hij is natuurlijk het eerste veulen van Nora maar wat pakte ze het goed op! Beetje onwennig soms, maar heel lief. Ze is niet super gestrest, juist heel relaxt en stond tussen het drooglikken door al weer gras te knabbelen
Typisch Nora!

! Oke, alvast een voorproefje op het volgende verslagje...ik werd automatisch wakker en heb helemaal niet lekker geslapen zoals ik dacht
Maar ach, dit beeld doet je dan wel goed

En ja natuurlijk vind je het in eerste instantie jammer dat het 'maar' een bruine is, ik had dat ook even met Bloem. Maar gezond en alles vlekkeloos verlopen is inderdaad het belangrijkste. En Fijn dat ze zo'n goede mama is!
Gefeliciteerd!