Dank jullie wel allemaal, ondanks de grote verrassing heeft ze hem zeker wel echt knap gemaakt De gokjeslijst heeft ze niet eens gehaald haha... Ik had het echt niet verwacht dit weekend, haar uier liep woensdag en donderdag eigenlijk meer terug en vrijdag was er ook nog weinig vordering, letterlijk om 17u had iemand nog voor me gekeken en was het nog hetzelfde Vervolgens om half 7 een druppel met ph 7/7,5, lichtelijk ongemakkelijk werd ik toen wel vanwege de eerste slapeloze nacht maar om half 8 was ze dus al begonnen Hele christelijke tijd maar jemig wat ging dit snel... Je had ongeveer een uur om deze bevalling aan te zien komen Maar ach ze doen het super, dierenarts heeft nog gecontroleerd en ze zijn zo leuk Morgen kan ik zelf foto’s gaan maken en knuffelen! (En een naam geven al zijn er wel al wat ideeën haha )
Nog wat lieve foto’s, de kleur gaan we echt niet achter komen zonder testen denk ik :
Prachtig veulen! Gefeliciteerd! Zo lief die foto snuitje aan snuitje met de merrie. Ik weet nog zo net niet of dat bruin is, lijkt wel iets chocolade of donker valk.
BaileyMix
Geplaatst: 06-03-22 11:58
Haha ach het is echt een prulletje. Bruin of valk, in ieder geval een knapperd!
Hij is echt prachtig! Ik denk ook dat hij bruin is.
salatiga1995
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-22 12:20
In het echt is hij nog wat lichter dan op de foto's, van de week ga ik haren opsturen voor het verlossende antwoord
Vandaag lekker naar buiten geweest! Straks na mijn werk kunnen ze weer. Hij is zo leuk En meneer heeft een naam! Met een vader die Mr. Darcy heet kon het niet anders dan een Pride&Prejudice naam worden Ik stel u voor :
Hij doet het zo goed Kan blijven spammen haha... Vanmiddag haren trekken voor de kleurtest en snel maar mijn goede camera meenemen naar stal want hij groeit waar je bijstaat