Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik denk niet dat Franklin echt souplesse door zal geven, maar het sluiten zal hij wel geven.Je krijgt alleen 3x lijnenteelt op Ferro.
Jouw merrie is ook vrij horizontaal gebouwd wat niet mee helpt, denk dat een hengst die het model kan verbeteren ook al zal helpen in het minder een "boot" te laten zijn.
Zonde van de BB zeg!
Wellicht is een andere FR zoon of een zoon van FF ook interessant voor je.
xmarliez schreef:Haar model geeft ze tot nu toe nog niet echt door. Haar merrie van Toto is qua model echt een Toto en de For Ferrero hengst is echt een FF qua model. Ze geeft vooral haar karakter, uitstraling en gelukkig ook wel wat beweging door. De Toto is helemaal geen ‘boot’ qua rijden en de FF zie ik dat ook niet worden.
Ik wil deze keer geen FR/FF bloed gebruiken, verwacht dit jaar uit de Toto al een FF en dan heb ik er 3 op stal haha. Ben helemaal weg van die hengst dus die ga ik in de toekomst zeker nog gebruiken! Maar wil nu graag wat ander bloed.
@Jan, denk jij dat Franklin voor deze merrie zou passen?
xmarliez schreef:Skyline is inderdaad een gave! Als zijn nakomelingen onder het zadel zijn dan heb ik beter zicht op wat hij doorgeeft. Ben zelf niet zo fan van een hengst waarbij de nakomelingen nog niet onder het zadel zijn.
xmarliez schreef:Haar model geeft ze tot nu toe nog niet echt door. Haar merrie van Toto is qua model echt een Toto en de For Ferrero hengst is echt een FF qua model. Ze geeft vooral haar karakter, uitstraling en gelukkig ook wel wat beweging door. De Toto is helemaal geen ‘boot’ qua rijden en de FF zie ik dat ook niet worden.
Ik wil deze keer geen FR/FF bloed gebruiken, verwacht dit jaar uit de Toto al een FF en dan heb ik er 3 op stal haha. Ben helemaal weg van die hengst dus die ga ik in de toekomst zeker nog gebruiken! Maar wil nu graag wat ander bloed.
Aimee schreef:xmarliez schreef:Skyline is inderdaad een gave! Als zijn nakomelingen onder het zadel zijn dan heb ik beter zicht op wat hij doorgeeft. Ben zelf niet zo fan van een hengst waarbij de nakomelingen nog niet onder het zadel zijn.
![]()
Een wat meer bewezen hengst. Dat had ik nog niet uit je topic gehaald. Misschien Dante Weltino?
janderegelaa schreef:xmarliez schreef:Haar model geeft ze tot nu toe nog niet echt door. Haar merrie van Toto is qua model echt een Toto en de For Ferrero hengst is echt een FF qua model. Ze geeft vooral haar karakter, uitstraling en gelukkig ook wel wat beweging door. De Toto is helemaal geen ‘boot’ qua rijden en de FF zie ik dat ook niet worden.
Ik zou hem niet gebruiken omdat ik hem verschrikkelijk toontredend vind en hij geeft dat volgens zijn index ook best door en jouw merrie lijkt dat ook een beetje te zijn als ik het filmpje goed bekijk.
Aimee schreef:xmarliez schreef:Die zou ik zeer graag willen maar alleen diepvries! En gelijk de volle mep. Durf dat niet aan eigenlijk. Vind dat echt een onwijs gave hengst.
De kwaliteit lijkt wel goed te zijn, ondanks diepvries.
Maar misschien is ie vanaf 2025 wel vers beschikbaar.
janderegelaa schreef:Resultaten met diepvries wijken echt niet zoveel van gekoeld hoor. Ik vind het meer afhangen van de kunde van de dierenarts.