Gefeliciteerd met Pixel wat een prachtig mooi hengst veulenIk zou met Maggie nog een keer fokken voor een merrie veulen en dan Maggie verkopen
Prachtig veulen! Hoop dat je een volg topic maakt zodat we nog even van hem kunnen genieten voor hij naar Engeland gaat.
sporten schreef:Gefeliciteerd met Pixel wat een prachtig mooi hengst veulenIk zou met Maggie nog een keer fokken voor een merrie veulen en dan Maggie verkopenJa en dan graag aan mij verkopen!
Hij is te leuk om te verkopen . Ik denk dat je mega spijt gaat krijgen namelijk. Wat ziet de merrie er ook trots uit zeg
Vala schreef:sporten schreef:Gefeliciteerd met Pixel wat een prachtig mooi hengst veulenIk zou met Maggie nog een keer fokken voor een merrie veulen en dan Maggie verkopenJa en dan graag aan mij verkopen!Of mij
Prachtige merrie en een prachtig veulen! Je hebt idd geluk met zo’n mooi patroon deze keer. Panterbont is toch wel wat het mooiste is.
Wat een geweldig mooi veulen! Je kunt merken dat er bloed van Scen Tao bijzit.. Zulke mooie ranke benen.
Wat een gaaf veulen, stippels! Ik ben niet verrast dat er zoveel mensen geïnteresseerd waren. Mams mag er ook wezen! Ook ik stem voor een herhaling van deze geslaagde combi. Geniet van je knappe stippels!
Wat een prachtig veulen! Snap dat er een goed bod voor is gedaan. Hoop niet dat je spijt gaat krijgen