Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik vind juist dat de westernwereld wel vaak mooie voorwaarden geeft en in vergelijking met die springpaarden of Arabieren nog vrij goedkoop hoor. Daar verkopen ze diepvries embryo’s bij veiling voor 25000 euro, embryo’s
maar als je in Duitsland kijkt dan krijg je mooi voorwaarden. Belgen geven ook wel mooie voorwaarden.
Wanneer ga je de laatste poging doen? Fotsy schreef:Euh das niet helemaal waarik vind juist dat de westernwereld wel vaak mooie voorwaarden geeft en in vergelijking met die springpaarden of Arabieren nog vrij goedkoop hoor. Daar verkopen ze diepvries embryo’s bij veiling voor 25000 euro, embryo’s
![]()
Bovendien geven zelfs de grote Amerikaanse hengsten ook mooie vroegboekkortingen waardoor het enigszins wat betaalbaarder wordt.
Zo kan je wimpys little step voor 3000dollar minder boeken en cromed out Mercedes voor 1400dollar minder.
Ik heb altijd al levend veulen garantie gehad.
Vorig jaar bij Duitse hengst kreeg ik zelfs terug zaad voor andere merrie als er in tussentijd iets met de merrie zou gebeuren. Wel goed dekstation met veel bekende hengsten.
Die Italianen zijn misschien zomaar als je in Duitsland kijkt dan krijg je mooi voorwaarden. Belgen geven ook wel mooie voorwaarden.
Vind het dan zeer zeer jammer voor je als dat het geval is.