Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KahluaB schreef:Kabayo schreef:..maar voor mijn budjet van €1500 een beetje te duur !Totilas? Geeft veel mooie veulens en is erg commercieel
Cayenne schreef:Winningmood (Prado x Donnerwind)? Heb alleen geen idee of hij aankomend seizoen beschikbaar is.
Heb er een super correct en rassig veulen van, al loop je er 100 rondjes om heen, is geen onvolkomenheid aan te vinden.
Kabayo schreef:Haha ja dat wel. Een van zijn zonen? Total jr lijkt beter te fokken dan total us. Hoor ik meerdere geleerden zeggen. Ook zegt shockemohle zelf dat total jr beter fokt dan totilas zelf

,hij spreekt mij zowiezo aan (heb hem zo'n 10 jaar geleden voor de Jetset overwogen ,maar hij was toen ook niet beschikbaar),maar ik denk dat hij wellicht nog minder commercieel is dan Habanna?
En totilas past ook niet zomaar gewoon bij elke merrie, omdat het totilas is en hij mooie veulens zou geven. Ik heb ook van hem maar heel gewone veulens gezien. Ik zou hem in ieder geval niet direct bij deze merrie doen. Vulina schreef:Kabayo, total jr? Wie is dat?En totilas past ook niet zomaar gewoon bij elke merrie, omdat het totilas is en hij mooie veulens zou geven. Ik heb ook van hem maar heel gewone veulens gezien. Ik zou hem in ieder geval niet direct bij deze merrie doen.
Heb je wel eens een nakomeling van Total US gezien? Want daar is maar weinig mis mee. Toto is ook boven budget, dus alleen Total blijft over van je 'aanbeveling'.
Viennanova schreef:Voor mijn vosmerrie heb ik toentertijd eyecatcher overwogen. We houden van hetzelfde type paard denk ik
KahluaB schreef:Ik heb weer in de KWPN database gezocht; Dreamboy lijkt mij ook geen gekke keuze.
Eigenlijk is het nog best moeilijk!Juist omdat er zoveel informatie beschikbaar is, wordt het nog
moeilijker.
En wat vinden jullie van Metall ? Die is denk ik een mooie combi met mijn merrie...maar commercieel?!
Hij heeft wel veel goeds gebracht !
Zeer modern dp uit een Jazz moeder. Maar als je er zelf maar een goed gevoel bij hebt. GJ9 schreef:Weer een totaal ander type dan waar je in het topic mee begonZeer modern dp uit een Jazz moeder. Maar als je er zelf maar een goed gevoel bij hebt.
Is ggk bij het NRPS, komt ter dekking bij Van Olst (staat nog niet op de site)
fokfanaat schreef:Mer, vind het idd een apart bewegende hengst, maar die dijk van een moederlijn zie ik er zo niet in, een enkel sportpaard en moeder is 2 x gezakt voor de ibop. Weet je misschien of hij ook nog KWPN voorgesteld wordt?
. Hij is er bij het KWPN uitgegaan in de 2e bezichtiging omdat hij te jeugdig zou zijn ??? hij is ook erg jong en groot. Ik weet niet niet of hij opnieuw voorgebracht wordt of de sport in gaat. Heb GJ gesproken hij gaat niet in de verkoop, ze zijn dermate overtuigd van zijn kwaliteiten dat hij blijft. Anoeska27 schreef:ynskek schreef:Er loopt er momenteel een van Dark Pleasure mee in het verrichtingsonderzoek. Is ook wel een gaaf ding om te zien met naar ik mag geloven een heel fijn karakter
Heb jij hem vandaag gezien Ynskek?