Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
janderegelaa schreef:Vitalis is afgewezen en dat is nu echt een heel goed paard maar 3 jaar geleden was hij dat echt niet.
[ Video ]
Cobus67 schreef:janderegelaa schreef:Vitalis is afgewezen en dat is nu echt een heel goed paard maar 3 jaar geleden was hij dat echt niet.
[ Video ]
Dat is natuurlijk een beetje onzin. Een paard is goed of hij is het niet.
Dat wij dat 3 jaar geleden niet herkenden, dat is een ander verhaal.
Elisa2 schreef:Ik kan me voorstellen dat het afschrikt dat hij hier ooit afgekeurd is..maar er zijn gelukkig zat kwpn ggk Vivaldi zonen in NL. Daarom noemde ik ook Desperado..ben zelf niet zo weg van die hengst ivbm traagheid achter, maar hij lijkt beter te fokken dan hij zelf is.
Wat je kan doen is de eerste bezichtiging gaan volgen, dan zie je meerdere nakomelingen van dezelfde hengst achter elkaar en kun je voor jezelf een beter beeld vormen wat bepaalde hengsten/ bloedlijnen doorfokken en wat jij graag ziet.

armyhorse schreef:@s0173957: Nee, ik zou er eigenlijk niet mee willen fokken met de afwachting dat de nakomeling pas later misschien nog eens aansterkt.
@Elisa2: Bedankt voor de tip! Ik heb gekeken het is van 30 november tot 3 december geloof ik. Maar moet je hier ook kaarten voor bestellen? En zijn er bepaalde dagen dagen dat er dressuurhengsten zijn? Ik kon namelijk nog geen startlijst vinden ( is natuurlijk ook nog een beetje te vroeg denk ik). Desperado spreekt mij ook wel aan, maar wat je zegt hij oogt wat traag. Ik zal opletten hoe zijn nakomelingen zijn, misschien dat hij me dan iets meer aanspreekt
@GJ9: Expression lijkt mij ook een fijne hengst. Ik kan alleen niet vinden bij welk hengstenstation je sperma van hem kan verkrijgen?
En inderdaad een goede tip van Elisa, zo krijg ik er een beter beeld bij dan alleen een paar filmpjes van YouTube over de nakomelingen.
@Janderegelaa: Nee Vitalis is afgewezen toch.