Uiteraard... werkt de camera perfect, is er ergens met werkzaamheden een kabel geraakt. Ligt heel internet op stal plat... heb zo'n mega trage verbinding (3mbit/s, het bestaat...) dat de kleinste breuk in een kabel de boel al plat legt. KPN deed zijn best, maar morgenochtend komt de monteur pas.
Net de laatste check gedaan, verwacht nog niets. Maar je zal net zien dat Gwyn dit een perfect moment vind om de sneltrein aan te zetten.
Jeetje wat duurt wachten toch lang.... Haha voel me net een klein kind wat bijna jarig is! De camera werkt en dat helpt niet echt mee aan de nachtrust hier in huis heb de afgelopen jaren wel mee gewaakt op stal, maar dit is toch wel heel anders, zie 's nachts van alles , gelukkig is daar dan Mn schoonzus Utixo om me weer met beide benen op de grond te zetten met de medeling dat het allemaal heel gewoon is hahaha
Ik volg ook nog even op de valreep, ben heel benieuwd wat er voor veulen komt!
gwyn30
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-17 23:16
YWC schreef:
Nog geen tekenen van een naderende geboorte?
Ben echt nieuwsgierig naar het veulen uit deze combi. Wordt misschien wel Sublime eerste dubbel verdunde veulen.
Nee ze maakt t erg spannend, denk elke nacht wel een keer dat het Zo ver is... Dacht dat je alleen slapeloze nachten had als je zelf een baby kreeg/had maar nee...