Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gabrycha"]
[quote="yvetje schreef:ik ben ook geweestHeel onverwachts, ik kreeg het op de dag zelf pas te horen dat ik mee ging.....maar het was wel leuk! ik vond don ruto een onwijs leuke hengst! maar rubels liep er ook goed bij
Stom he dat de muziek het niet deed bij de kur van evanto´s nieuwmoed!
Dees schreef:[quote="
Maar eh...even wat anders: jij had geen oranje jas aan, of wel?!
[/quote]
margriet11 schreef:Nou ik heb dus meegedaan met Evanto. Was voor mijzelf niet zo'n succes (vond ik). Het zou m'n eerste kur worden, deed de muziek het niet (ze hadden waarschijnlijk gewooon de verkeerde kant van het bandje). Was er ook geen normale ring en hij trok ook een beetje. Maarja, we zijn wel geweest. Ik had ook niet veel geluk dat ik na die twee goeien moest!! Was wel weer een hele ervaring!!!
gomir schreef:Ik ook, wat een dierCitaat:Wij denken om met Florencio te fokken volgend jaar met een van onze merries. Tjonge wat kan dat paard lopen. Zag er heel erg rustig uit. werd ook heel goed gereden. Ik zat er min of meer bij te.
Alleen denk ik niet dat ik met dat paard een goed springpaard ga fokken
Al kunnen Florestan-zonen het vaak wel aardig
![]()
yvetje"]
Ik had trouwens een zwarte jas aan met gestreepte sjaal en ik stond bij de bakdeur, dus vast niemand die mij gezien heeft
[/quote] Toevallig welIk zat op het hoekje bij de hengsteningang en ik houd mijn omgeving altijd goed in de gaten
Wist alleen niet dat je een bokker was
[quote="petraaken"]
Heb dan maar mijn zwarte winterjas aangetrokken. Wij zaten helemaal bovenaan in het tweede blokje naast de ingang waar de hengsten de hal binnenkwamen.
[/quote]
Ik heb je niet gezien, maar we zaten niet ver van elkaar afIk zat halverwege de tribune op de hoek naast de hengsteningang en dees zat schuinachter me(alleen dat wisten we niet van elkaar)
Mijn moeder had toevallig wel een oranje jas aan
[quote="cgj12 schreef:Florencio kan zelf juist zeer goed springen...........