Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Heb je een foto ben wel benieuwd
Damelza schreef:fokfanaat schreef:staat op de site
Volgens mij ben ik blindMaar is er een linkje? Ik kan alleen een verdeling van springhengsten/dressuurhengsten vinden maar dus niet specifiek welke hengst wanneer is. Of moet je daarvoor de catalogus kopen?
Anoeska27 schreef:Ik zie net op FB een foto voorbij komen van 1 van de Geldersen. In de catalogus staat vos, maar hij is bont. Ik vind hem alleen achter niet geweldig staan, maar dat kan natuurlijk ook een verkeerd fotomoment zijn.
Anoeska27 schreef:Damelza schreef:
Volgens mij ben ik blindMaar is er een linkje? Ik kan alleen een verdeling van springhengsten/dressuurhengsten vinden maar dus niet specifiek welke hengst wanneer is. Of moet je daarvoor de catalogus kopen?
http://www.kwpn.nl/wp-content/uploads/2 ... _V2-12.pdf
janderegelaa schreef:Anoeska27 schreef:Ik zie net op FB een foto voorbij komen van 1 van de Geldersen. In de catalogus staat vos, maar hij is bont. Ik vind hem alleen achter niet geweldig staan, maar dat kan natuurlijk ook een verkeerd fotomoment zijn.
Volgens mij is hij gewoon heel erg sabino met dat witte been. Jij bedoelt de Laurentz toch? Die is echt niet tobiano bont.
Anoeska27 schreef:Ik zie net op FB een foto voorbij komen van 1 van de Geldersen. In de catalogus staat vos, maar hij is bont. Ik vind hem alleen achter niet geweldig staan, maar dat kan natuurlijk ook een verkeerd fotomoment zijn.
Damelza schreef:Er staat: Aanvang: 08.00 uur gevolgd door vrij bewegen / vrij springen om ± 11.30-12.00 uur ?
Nicole schreef:Damelza schreef:Er staat: Aanvang: 08.00 uur gevolgd door vrij bewegen / vrij springen om ± 11.30-12.00 uur ?
Oh blond en beetje dom haha.. Komt mijn verwarring denk ik doordat ik zie dat ze gisteren al rond 1 uur Horses een bericht hadden van de springhengsten..
Heeft iemand misschien een inloggegevens dat ik mee kan kijken via livestreamIk ben geen KWPN lid (rij pony's) maar vind de HK altijd zo leuk! Ik zal plichtig alleen de livestream kijken