Missouri schreef:Melody: Leuke pony, nog jong, wel 1e premie... E 2000
Katowice: Keurmerrie, gezien leeftijd en niveau E 2700
Pony van Irvyarabier: Wel ster, geen niveau, gezien leeftijd E 2200
De mijne staat bij het KWPN topic, maar is dus eigenlijk een overgezetten NRPS-er![]()
Silence! Keuringskampioen in Brabant, reservekampioen van Nederland en dus dik ster. 4,5 jaar oud, loopt L1 en is op M niveau afgericht. Kan wissels, schouderbinnenwaarts, stap-galop, heeft extreem goede gangen.
Klinisch en rontgenologisch 100% goed, alleen maar 1en en 2en (Amerikaanse keuring).
Heel erg mooi en chique paard om te zien, 1.68 hoog en onderstaande foto doet haar hoofd geen recht aan
Ze kan een grappig sprongetje maken, maar dat is niet apart.
Nevado x keur v. Balzflug, moeder is kampioen van Brabant geweest en heeft op de UTV gelopen en was daar 2e van de groep.
Silly is fijn te rijden, al is ze niet geschikt voor beginners. In de omgang is ze super lief en aanhankelijk.
[image]
Ik ben benieuwd...
Silence: zo op de foto niks bijzonders, kan aan de foto liggen, maar schimmel is voor de verkoop niet altijd echt handig..
Ook vind ik het hoofd oerlelijk, maar zoals je zegt kan dat ook aan de foto liggen.
wel goed dat ze kampioen is geworden, nu moet ze dit nog onder het zadel waar maken, want qua leefdtijd en dan wedstrijdniveau is nog niet erg veel.. ik schat 2500 euro.

ik dacht anders aan 4000 euro 

(al zal het veel pijn doen om hem te verkopen maar ja......) 
Nog geen wedstrijd ervaring, maar de bedoeling is dat we SGW gaan rijden