Daar vind ik haar een tussenin type. Dat ze niet slanker wordt herken ik. Mando kan in de winter ook ontploffen maar als ik die spekkies dan zie dan gaat hij gelijk op rantsoen.
Ik heb hem ook niet aan huis maar op een grote pension stal. In de winter staan ze vaker op stal en dan komt het nog wel voor dat ze wat meer hooi richting kuil krijgen. Daar kan hij niet goed tegen. In overleg met de stal eigenaar krijgt hij dan droog hooi en heeft hij dat niet dan ga ik zelf op zoek daarnaar en haal ik zelf baaltjes Dus het kan echt wel je paard op gewicht houden
Prachtige haflingers kom ik hier tegen! De meesten lijken voor mij inderdaad modern of tussenin. Uiteindelijk is het geen wedstrijd, ze zijn allemaal prachtig. Vraag me zelf af wat jullie van die van mij zouden vinden, maar die is in het begin al voorbijgekomen.
Lisette, wat een prachtbeest heb je daar!
xtamarak
Geplaatst: 09-12-15 08:00
Wat een mooie haflingers komen hier voorbij! Ik vind beide types wel wat hebben. Mijn hafje is denk ik ook wat meer van het oude type ?
@Tamara: Ik vind haar een tussenintype.Vanwege haar houding en de bewegingsfoto, die toch wel iets pittigs lijkt uit te stralen. Op de eerste foto lijkt ze ouderwetser, wat ik associeer met een heel kalme uitstraling. Maar ik ben geen deskundige hierin hoor. Als je er papieren bij hebt kun je het daaraan zien denk ik?