Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zo veelzijdig zijn ze dus.
dus wie weet... linda2008 schreef:Ohjajoh6, ik deel dezelfde mening hoor, maar heb het idee dat je mijn bericht niet helemaal hebt begrepen of mijn eerdere bericht dan niet hebt gelezen.
(Edit; ik heb ook jaren dressuurmatig gereden met mijn fjord. Waarbij mensen echt wel eens naar mij toegekomen zijn om te vragen of ik er geen kar achter moest knopen. Maar ook menig mensen hebben juist laten weten hoe gaaf ze hem in de dressuurring vonden. Dus ik deel dezelfde mening! Ieder paard is veelzijdiger dan waar het soms voor gefokt is, of althans waar het vroeger voor gefokt werd) Het ging mij er gewoon om dat ik alleen bedoelde te zeggen dat er meer paarden(rassen) zijn waar in het algemeen niet op gereden word en ik dus de vraag van TS wilde beantwoorden over wat wij zoal met die mini's doen...
shilady schreef:Hooguit 20% van alle shetten en mini ponies hier in Nederland zal inderdaad voor de kar lopen en naar keuringen gaan
en het overschot ... Tja word vaak keer op keer afgedankt of staat inderdaad ergens in een wei wat hoefbevangen te raken... triest
shilady schreef:Hooguit 20% van alle shetten en mini ponies hier in Nederland zal inderdaad voor de kar lopen en naar keuringen gaan
en het overschot ... Tja word vaak keer op keer afgedankt of staat inderdaad ergens in een wei wat hoefbevangen te raken... triest