Ja hoop ik ook Marieke de hengstenhouder. Echt heel lief vrouwtje met veel verstand ervan en ervaring helpt me supper en zet nu alles op alles om te helpen en Anne drachtig te krijgen. Al de andere merries die zijn geweest zijn wel drachtig. En ja de dierenarts zij dat Anne verder heel positief uitziet kwa vruchtbaarheid.
Elmars_Floor
Geplaatst: 10-06-15 22:59
Spannend. Mijn merrie is ook leeg Gaat morgen weer naar de kliniek dus voel je spanning er volledig bij! Hopen dat je merrie nu wel drachtig word!
Ze is vandaag weer gescant om te kijken of t eitje weg was. Dat was het dus hopen dat het dit keer wel gelukt is. Ze is. Vanmiddag om 4 uur weer trug gebracht nu wachten tot 26 juni.... Zenuw slopend.
Dank je:) ik straal alle positieve energie naar Anne. Als ze nu niet drachtig is snap ik het gewoon niet. Haar cyclus is op de hand te tellen. Kan m heel makkelijk bij houden. Ze laat het goed zien. Haar baarmoeder is mooi schoon. Ze geeft elke X eieren van zeker 5 cm op de scan. En laat zich gewillig dekken. Nou wat wil je nog meer. Ik krijg compliment na compliment van de dierenarts en van de hengsten houder. Dan zal ze nu tog drachtig moeten zijn na zo'n goede begeleiding.
Chrisje kom anders gezellig meekletsen in het dikke buiken topic 2016 [KS] [HK]Het Dikke Buiken Topic 2016 Niet alleen drachtige merrie's maar ook merrie's die nog gedekt moeten (of net gedekt zijn) worden.
Zijn dit jaar meer merrie's die lastig drachtig worden, en het was ook al meerdere da's opgevallen.
Vorige x had ik niet gescant of het eitje weg was na t afsluiten dit keer wel na 2.dagen. dinsdag was ie afgespoten en daarna is ze gedekt die dag. En donderdag was het eitje weg. Ja misschien door de raare weers schommelingen. Dat dat invloed heeft dit jaar.