Ik heb overigens de mensen die normaal reageerden bedankt en dat meen ik ook. Maar daar wordt overheen gelezen. Ik vind het erg jammer dat de vorige reacties van Wildwings al snel verwijderd werden, dan was er misschien meer begrip waarom ik zo boos reageerde.....maar goed wie de bal kaatst zegt ze dan....sorry he...
Ze komt niet van de stal af Peach2001 daar heb ik bericht van gekregen zij gebruiken T.S. maar dus niet TS en ze kenden helemaal niets van haar. Gisteren avond mail van gehad. Maar ondertussen was ik met super behulpzame bokkers al verder gekomen en wist ik dit eigenlijk al.....ze is op haar 4 jaar ingevoerd in NL en op haar 6e naar BE maar de chip en levensnummer zijn in beiden landen niet gekend (althans niet op internet) dus ben ik daarmee verder aan het gaan. Momenteel wijst alles naar Tsjechie toe....
Oliivia ik vind haar niet mooi hahaha. Ik val totaal niet op schimmels
Maar haar karakter is bewonderenswaardig en daarom heb ik haar gekocht en neem ik haar uiterlijk op de koop toe....
Thx....grappig dat men nu weet wie hier echt verstand heeft. Slotje graag 
"
), de titel van dit topic ' een Connemara kruising , of toch niet' geweest zou zijn.

Maar de blik die hij op deze foto heeft doet me ontzettend aan Ex denken... die kon ook zo staan kijken.