[TI] Mijn tinker meisje laten dekken ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Azara71

Re: Mijn tinker meisje laten dekken ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 16:26

Bedankt voor je reactie Caily ! Daar heb ik meer aan dan de andere meningen die zijn gegeven.

patrick1994Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 15:38

Het is natuurlijk ook maar net of je voor de meningen open staat ja of nee :o

debzz89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:03

Azara71 schreef:
Ze heeft geen zomer exceem, is ze op getest, en alles was negatief, zoon heeft nergens last van ..

ik heb ook een paardje gehad waar we van dachten dat ze zomer exceem had, maar dat had ze niet. misschien is ze ergens anders allergies voor. eikenprocessie rups misschien? ik weet niet of ze er elk jaar er last van heeft en wanneer ze er last van heeft?

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:17

Als ze niet schuurd... waarom is op de foto in zomervacht dr als dan geschuurd evenals dat ik bij imzoomen een herkenbare manenkam zie zoals mijn haflinger... met exceem

Waarom denken mensen altijd voor paarden??

T paard zou zo graag een veulen willen
Heb t mijn paarden jog nooit horen vragen

Waarschijnlijk heb jij t in je hoofd te fokken, fok ermee want zou altijd aan je blijven knagen, wat een ander ook zegt jij hebt dit nu eenmaal in je hoofd

Als ze v mij was, had ze zich lekker mogen bemoederen over een veulen wat ik erbij zou kopen. Kan ze toch moederen en heb ik minder zorgen over de merrie, dr rug, dr jeukjes etc

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 15:56

Azara is helemaal weer bijgetrokken, ze zit super in haar vel, en geen jeuk meer *\o/*

Ze verwacht binnenkort haar tweede veulentje, en dit word het eerste paard voor mijn vriend :o

Foto's van Aza van afgelopen maand <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 16:18

Heb je nou zon blad voor je hoofd? Je reageert totaal niet op posts. Je verdedigd jezelf alleen maar. Omdat je een: 'ja je moet fokken' wil horen?
Ga zelf eens goed naar je merrie kijken.. als het een hengst wordt, of het veulen moet ooit verkocht worden..
Daarbij zijn er al genoeg kwalitatief minder goede veulens op de markt. De reden 'omdat mijn merrie het leuk vindt' is geen reden om te fokken, noch te vermeerderen. Waarschijnlijk omdat jij het zo leuk vindt?

Kijk op mp, daar staan zat leuke correcte veulentjes!

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 16:20

Proficiat..... 8)7

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 17:02

Cioccolato schreef:
Heb je nou zon blad voor je hoofd? Je reageert totaal niet op posts. Je verdedigd jezelf alleen maar. Omdat je een: 'ja je moet fokken' wil horen?
Ga zelf eens goed naar je merrie kijken.. als het een hengst wordt, of het veulen moet ooit verkocht worden..
Daarbij zijn er al genoeg kwalitatief minder goede veulens op de markt. De reden 'omdat mijn merrie het leuk vindt' is geen reden om te fokken, noch te vermeerderen. Waarschijnlijk omdat jij het zo leuk vindt?

Je kunt ook normaal reageren .. Azara ziet er beter uit dan merries die alleen maar voor de fok worden gebruikt ! Ja 3 jaar geleden was ze helemaal afgedankt maar nu is ze niet meer te herkennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 17:11

Ik vind haar er wel beter uitzien. :j
Nog wat schraal voor een drachtige merrie, maar wel verbeterd.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:24

Ze ziet er nu zeker beter uit :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:50

Azara71 schreef:
Cioccolato schreef:

Je kunt ook normaal reageren .. Azara ziet er beter uit dan merries die alleen maar voor de fok worden gebruikt ! Ja 3 jaar geleden was ze helemaal afgedankt maar nu is ze niet meer te herkennen.

Edit
Half slapend gereageerd _O-
Laatst bijgewerkt door Cioccolato op 18-04-16 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Geodeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:57

Cioccolato schreef:
Ik heb het over de merrie waarmee je wil dekken, waarover dit topic gaat. Niet over andere zaken of merries, niet over Azara.

Okee, ik meng me hier nooit in, maar dit topic:

1) is meer dan een jaar oud. De merrie moet niet meer gedekt worden, maar kan al elk moment bevallen
2) gaat van voor tot achter over Azara. De merrie in de openingspost is dan ook dezelfde als hier een paar posts boven :')

*terug onder haar steen*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:02

Die steen kwam wel met een grote waarheid :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:15

Oh wauw. _O- _O- _O- eeuwif blond
Mijn excuses. Merrie is idd opgeknapt. Wel heel jammer dat er niks met advies is gedaan.