Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petraaken schreef:Tja waardoor loopt zoiets uit. Een minuutje langer wachten op een hengst hier en 2 minuten daar langer werk om de hengsten te beoordelen en je loopt al snel een kwartier achter. al heb ik liever dat ze achter lopen omdat ze hun tijd nemen voor de hengsten dan dat ze het gewoon afraffelen en zo fouten maken.
petraaken schreef:\Het loopt altijd uit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze op tijd konden eindigen. Zangers zou ik inderdaad ook niet meer doen. Hebben ze in het verleden ook al gedaan en het enige dat die doen is op mijn zenuwen werken. Zorg dan voor ludieke dingen die niet te lang duren maar wel met paarden te maken hebben. Zoals de Nieuwe Heuvel vroeger deed met Neron. Ze tonen de hengst, zijn karakter en zijn kunnen op een grappige manier.

Joki schreef:Wat ik ook miste was uitleg waarom je een bepaalde hengst zou moeten kiezen voor je merrie. Wat zijn de sterke kanten etc. Het voorlezen van het keuringsrapport kan ik zelf ook
petraaken schreef:en van de hengst in kwestie probeer ik altijd hetgene te weten te komen door een bezoek aan de stal van de hengst als dat mogelijk is. Zie je ook eens hun gedrag op stal.
Dan kun je de hengst gewoon rustig en kritisch bekijken en dat zegt mij vaak meer dan de rondjes die je op de showdag ziet
Joki schreef:De zangers vond ik ook niks en ik zou het programma graag strakker in de hand gehouden zien qua tijd.
het gangenstuk vond ik omdat er geen commentaar bij werd geleverd maar opvulling
de clinics van hamminga en bonhof waren verreweg het meest interessant