Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar als het gedrag zo was gebleven als het eerste jaar, dan werd het zeker geen paard voor mensen met weinig ervaring. 

ponyparadijs schreef:Jammer dat je mijn bericht negeert
chrisje20 schreef:ponyparadijs schreef:Jammer dat je mijn bericht negeert
Ik negeer ze niet. En je hebt in veel dingen gelijk. Maar ik geloof er sterk in dat het een prima keus is. Dit is ook niet een topic wat mij van gedachten zou doen veranderen. Wou enkel de meningen lezen. En wist dat er 80% negatief uit zou komen. Maar deze dingen heb ik dan goed op een rijtje zodat ik weet waar ik op moet letten wat er fout kan gaan. Over het dekkings tijdstip bn ik daarom van mening veranderd dit verschuif ik naar mei. Tot bedankt voor je tips.
chrisje20 schreef:Omdat ik vond dat ze wat jong was nog maar t tog graag willde. Dacht ik geef ik haar iets meer tijd. Ze wordt april 3 dan in aug is ze bijna 3,5 wildat ze zeker 4 is als ze een veulen krijgt. Bij ons lopen ze tot november buiten dus julli aug september oktober. Kunnen ze buiten lopen.
Voor de gene met de foto's vann haar eiigen kruising. Echt leuk! Leuk beestje uitgekomen.
Ja vind dat mijn merrie voor een haflinger. Een best lange rug heeft. Vond de hengst zelf wel leuk.