Sharmila schreef:En dwars.....ze kunnen zoooooooo dwars zijn. Bepaalde dingen vindt hij gewoon niks en dan wordt ie kwaad. Hij loopt dan gewoon weg of bulldozert je omver. Zeker nu hij ouder wordt hecht hij meer waarde aan zijn dagelijkse riedeltje. Ik noem hem weleens die autist omdat als je dit doorbreekt hij gewoon pissed is vaak.
En ze zijn eenkennig. Ik dacht altijd dat dat kwam omdat die ouwe van mij geïmporteerd is. Maar ik heb het nu ook weer met die kleine. Komt er een nieuw iemand om hem van de wei te halen gaat hij lopen drammen en bulldozeren. Bij mij loopt hij keurig als een mak lammetje mee. Die oude van mij uit zich dat juist meer door zich af te sluiten. Die doet netjes wat er gevraagd wordt, maar niks geen......hoe verwoord ik het. Gevoel, passie, sociaal gedrag. Gaat er een ander op zijn rug zitten doet hij geen stap verkeerd hoor. Maar hij lijkt net een manegepaard. Gaat ie van die kleine irritante dingetjes doen. Iedere keer zijn kop naar beneden gooien zodat je ineens uit het zadel getrokken wordt. Of heeeeeel hard lopen, niet neerwaars willen lopen, hangen. Soms merkte ik wel aan hem dat hij een klik had met iemand. En dan deed ie alles voor diegene. Dus dat dan ook wel weer. Maar ja die mensen zijn op 1 hand te tellen.
Zó herkenbaar