Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:@pitamientje.
Communiceren is belangrijk, maar als je communiceert en dan met name in een forum waar geschreven tekst er echt toe doet, doe dat dan in een vorm die anderen kunnen volgen. Je hoeft echt niet geleerd te zijn om hier wat te plaatsen, en ik kan er helemaal inkomen dat je hoteldebotel bent en het nieuws zo snel mogelijk wilt delen, maar even ademhalen en een keer extra op de enterknop drukken laten de lap tekst wat behapbaarder overkomen. Nu raak je meer dan de helft van de mogelijke lezers kwijt. Als wij je daarop attenderen zie ik dat persoonlijk niet als zeuren.
Voor jou hoop ik dat de bevalling goed verloopt en er een gezond veulen naast komt te staan die ook gezond de 3 jaar halen mag, want dat is ook nog niet vanzelfsprekend. Succes ermee.
roepnaam Suprise
ze heeft het zo goed gedaan het moment dat het vruchtwater platste was het 00.20 de geboorte van de het veulen heeft hooguit 10 minuten geduurd en de placenta was in nog geen 15 minuten later in het geheel uit. het veulen stond in 10 minuten en had om 01.05 al voor het eerst gepoept en in een half uur tijd had ze voor het eerst gedronken en we konden moeder en kind om 02.30 volledig alleen laten en is het heerlijk gaan slapen. We hebben wel de bewakkingskamera aangelaten met het geluid aan om voor alle zekerheid te kunnen controleren of alles die nacht goed verlopen zou maar alles top gegaan. een moeder en veulen uit een boekje
mariellerio schreef:Maak je niet druk hoor. Ik kon het prima lezen. En snap dat je door het spontane wel leestekens vergeet . Leuk ongelukje na zo veel keer proberen. Proficiat. Ben benieuwd wat er uit komt .
de foto's volgen hoor maar krijg ze op een of ander manier niet geupload maar ben er mee bezig
maar doe me best