Als je het zand hebt omgehaald en dus het witte boven ligt maakt het echt niet uit als het varken er lekker een rotzooi van gaat maken hoor! als je maar een droog stuk voor de shetten hebt zonder gras. Scheelt je juist weer gleuven graven in de winter voor de afwatering als er overal al kuilen zitten

Bij mij kost hoefsmid voor de shetten 35euro voor bekappen, maar heb er ook eentje voor op ijzers en dan kost het 70euro. Entingen zijn 25euro per pony en tandarts 100euro gemiddeld per pony maar doe ik maar 1x in de 2 jaar. Zou ook iets van tegels of grote betonplaten in de stal leggen, is ook makkelijk schoon maken. Let op dat je wel een shet koopt met een chip en paspoort, anders is hij illegaal en kost je veel geld om zelf nog te doen. En zou ook zorgen dat je in iedergeval 1 zweetdekentje en 1 ongevoerde regendeken hebt, mocht er eentje erg bezweet raken als het koud is of door ziekte oid iets extra's nodig heeft. En als er veel dazen zitten is een vliegendeken en vliegenkapjes ook aan te raden.
Wil je ze om mee te wandelen en te knuffelen of ook echt om iets mee te gaan doen?

Ik heb de laatste paar reacties idd niet gelezen, maar daarvoor wel alles goed gelezen en de foto's gezien die je hebt gepost. Je had het zelf steeds over 10 are.