Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neon schreef:LaNoah schreef:want anders kan ik net zo goed nu afscheid nemen.
Ik zou zeggen weg ermee... ze voldoet niet want ze is te klein... kan het verder een toppaard zijn maar het feit blijft dat ze klein is...
LaNoah schreef:Dames dames, het enige wat ik dolgraag wou. Was dat het een paard zou worden. Ik ben zelf 1,67 en de moeder van het veulenkind is 1,62. Het plaatje staat gewoon goed. En wil dolgraag met haar wedstrijden gaan rijden. Maar zoals ik eerder al poste het is een paard :-D
Mendy1984 schreef:wat een gezeur over dat de hoogte niet goed is om hogerop te komen....
hier op bokt zit een trotse eigenaresse met een SHET! die M1 rijdt
beestje is iets hoger als een meter
nou sorry maar als een shet dat al kan bereiken moet het voor een E pony toch wel goed te doen zijn tussen de paarden
yakari123 schreef:26 en op een shet??
yakari123 schreef:LolaCindy schreef:Houden, een paard kan altijd nog tot haar 7e groeien, dus geen probleem der van maken. En feitelijk is jouw paard nu al een echt "paard" omdat boven de 1.48 je paard officieel geen pony meer is.
Uhmm je hevt ook nog een E pony
yakari123 schreef:LolaCindy schreef:Houden, een paard kan altijd nog tot haar 7e groeien, dus geen probleem der van maken. En feitelijk is jouw paard nu al een echt "paard" omdat boven de 1.48 je paard officieel geen pony meer is.
Percy schreef:yakari123 schreef:
De E pony bestaat alleen maar in Nederland. In alle andere landen is alles boven de 1.48 toch echt een paard.
Fijn dat ze toch nog de hoogte ingegaan is maar weet je zeker dat je de eerste keer niet verkeerd gemeten hebt? Dit is wel een enorm verschil voor twee maanden.