Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GJ9 schreef:Rivaldo schreef:Want een Gelderspaard is natuurlijk een karreknol
Je moet met [naam verwijderd] niet over Gelderse paarden discusieren, jammer van je energie
[naam verwijderd] schreef:Ik heb hem in het echt gezien (jullie ook?) en ik vind het nogal een tank van een paard. Veel te rijp voor zijn leeftijd. Goede galop, dat zeker. Maar kwa type kan ik me praktisch niet voorstellen dat fokkers van moderne sportpaarden die hengst serieus gaan gebruiken. Het model is, hoe zeg ik het vriendelijk, van een paar jaar geleden.De galop en zeker ook de draf van nr 25 (Ampere x Ferro) is trouwens veel beter.
GJ9 schreef:Laat je niet zo kennen joh.
Je leest over je latere input heen waarin je zegt dat hij de verrichting in de verkeerde richting loopt. Als je zulke uitspraken durft te doen moet je ook tegen tegengas kunnen.
urobi schreef:Ik ben me alvast aan het orienteren voor onze Elite merrie van Cantos voor volgend seizoen, het wordt natuurlijk een springhengst.Als manlief geen wedstrijd zou hebben op 16 November dan had ik wel naar de eindbeoordeling willen gaan kijken.
ik heb vorige week de filmpjes zitten bekijken die laatst gemaakt zijn tijdens het verrichtingsonderzoek en voor mij valt de jonge hengst van toulon x tangelo van de zuuthoeve positief op.