Sinds eind vorige maand heb ik een echte bonk in de wei en daar ben ik toch wel helemaal verliefd op
Bo zijn exacte stokmaat weet ik niet precies, zal ergens tussen de 1m55 en 1m60 zijn. Hij is erg mooie compact en rond, wat ik wel echt een must vind. De "Drum Horse" en Shire vind ik voor het oog vaak te lang/hoekig..Dit is Bo

Mijn eigen merrie heeft afgelopen jaar een veulen gehad van Collin van de Gorterstraat, aangezien zowel Collin als Caily doorgaans veulens rond de 1m55 fokken, hoop ik dat dit veulen dat ook gaat worden, maar omdat de ouders beide mooie cobtypes zijn het compacte en ronde wel bewaard blijft. Dit is ook een dochter van mijn "kleine" merrie, ook zij meet rond de 1m55. Haar beenwerk is helaas niet zo zwaar, maar de vader is Garish vd Vrijheidshoeve en die geeft doorgaans behoorlijk luxe types https://lh6.googleusercontent.com/-Vm7u ... 4988_n.jpg
Momenteel is mijn merrie drachtig van Janesho SvG, ook zo'n mooie grote, maar toch compacte, bonk
Hoe hij fokt is nog onbekend, hij is pas 4 dus nog geen oudere nakomelingen.
Nog een prachtige cobhengst in de grote maat vind ik Nuadhu Nuage, die zou ik ook erg graag eens laten daten met een van mijn merries
Hij is gelukkig niet iel, maar een goed zwaar paard. Ik vind hem in ieder geval prachtig 
Mijn dochter heeft er 1 van 1.37 en dan staan er nog 2 hengstjes van respectievelijk 1.35 en 1.37
, zwart, witte bles en halve witte benen achter
maar toch