Lady kan dan dus wel blijven?
Wel fijn dat Angel naar een bekende toe zou kunnen gaan, dan kun je haar toch blijven zien en weet je dat ze het goed heeft.
Betreft Maxi is het natuurlijk wat lastiger
is het niet een idee om anders rustig aan rond te gaan kijken voor een huisje voor Maxi en te kijken wie je tegen komt? Misschien kom je wel iemand tegen waarbij je een heel fijn gevoel hebt en die haar een super huisje kan bieden. Hanna groeit natuurlijk ook en kan straks niet meer met haar rijden.Ik had dat met Pride ook, hij kreeg echt te weinig aandacht maar als ik dan weer met m bezig was smolt ik weer... ik had ook geen haast en dacht met de advertentie ik kijk wel wat ik tegen kom. Al heb ik wel even flink zitten twijfelen...als hij je dan met die puppy ogen aan zit te kijken... Maar toen kwam ik jullie tegen en na wat heen en weer mailen was mijn twijfel weg. Natuurlijk ging ik hem missen, maar hij zou het bij jullie zoveel beter krijgen dan bij ons.
Het blijft een vreselijke beslissing zoiets
wat zegt Hanna van het idee dat de 2 dames weg zouden gaan? Ik zou er even goed over nadenken en er een paar nachtjes goed over slapen.

ik zal.iig mn ogen voor jullie open houden! Mag een merrie ook?