Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
En op tijd poetsen, ik poets me gek op Norah, maar mooi dat alles vast zit, ik doe haar gewoon pijn met alles wat ik los wil hebben (zelfs helemaal met babyshampoo gewassen, daarna alles eraf gehaald en nu staat ze weer vol met klitten en vilt...) En als je dan blijft poetsen, haal je weer de vetlaag weg waardoor ze ziek worden... Dus gewoon lekker blijven plukken en voor de rest is het een mooi paardje met een leuke bouw
Aniekepiek schreef:Jep en met een deken haal je het natuurlijk proces weg en dat vinden wij en dierenarts onzin!
Als hy straks bereden word en het is koud gaat hy wel op stal na t rijden maar anders staan ze by ons lekker heel de dag buiten
ik zou het zelfde gedaan hebben als jij namelijk
) riegje schreef:Zoals ik al zei, het is n.a.v. van de foto helemaal niet gek dat er een laag bod is gekomen.
En dan kan ik wel een pb berichtje krijgen over dat ik geen verstand van tinkers heb.
Ik zou op een elk ander paard wat er zo uit ziet geen hoog bod doen.
Ik ga niet ontkennen dat het er misschien van sjaggerig uitziet, al die lange plukken haar. Maar kom op, het paard is verder gezond, komt alleen wat lastig uit zijn wintervacht. Dat is geen reden om gelijk zo'n idioot laag bod te doen, sommige paarden zijn nou eenmaal wat meer ijsbeer dan anderen, geldt precies hetzelfde voor mensen. Daarbij, wat TS op de eerste pagina zei (over zijn hoeven, spieren, slapheid) slaat gewoon helemaal nergens op. Paard op de foto ziet er allesbehalve zwak, slecht onderhouden of weet ik veel wat uit.