Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, hij staat namelijk ook op mijn deklijst alleen mensen die heel veel in de sport zitten en heel veel handelen zeggen dat ze best moeilijk genoeg zijn ( oa M.athy die jaren medeeigenaar was van Kannan en er veel verhandeld zegt dat je merries moet brengen met bloed, souplesse en ruime bewegingen ) betadine schreef:Ben eens eventjes op een frans forum gaan kijken omdat hij nu al een tijd in Frankrijk dekt.
http://www.equivista.fr/kannan-etalon-19764-page-3.html
Ook hier komt kannan x darco als ideale combinatie naar voren. Moet natuurlijk wel naar de merrie gekeken worden, maar het is ondertussen meer als bekend blijkbaar. Ik persoonlijk ving het op van (bekende)fokkers.
Op dat topic wordt kannan besproken op basis van eigen ervaringen of eigen paarden voor het merendeel. Mischien interessant ?
besita schreef:oh maar ik heb een hele brede waaier aan voorkeur hoor en ik zal de eerste zijn om mijn mening te herzien ...en ik ga Kannan zeker niet afbreken
merelhof schreef:Balou is top,wel een merrie met wat galop nodig maar dat gaat met deze geen probleem zijn:). Ivm kannan en Darco combi: half limburg heeft een darcomerrie en die zijn dikwijls onder kannan gegaan toen die bij guido stond.
C2012 schreef:besita schreef:oh maar ik heb een hele brede waaier aan voorkeur hoor en ik zal de eerste zijn om mijn mening te herzien ...en ik ga Kannan zeker niet afbreken
Ik bedoelde dat hierboven ook niet op jou, moest je dat denken. Ik heb het eerder over het afbreken van NU, omdat iemand hem niets vindt en dan zou TS hem dan maar niet moeten nemen... Jij zegt waarom je Kannan niet zou gebruiken op deze merrie en daar heeft een ander ook meer aan.
geen overschot aan vermogen vind ik persoonlijk