Hier alvast een foto van gisteren avond toen ze nog nat was. Ik ga vanmiddag proberen om droog foto's te maken.

Verder gaat het heel goed met allebei, veulen drink goed en Tinka is een overbezorgde moeder! hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze heeft z'on leuk en nieuwsgierig karakter.
in zit. Ook al heb ik het toch echt zelf gevoeld. We zullen maar afwachten. Gekke merrie dat het is!

Maydine schreef:Mooi veulentje hoor Loes! Ondanks dat ze geen stipjes heeft een heel aansprekend dier!
Spannend met Suus! Ben benieuwd of er toch wel een veulie in zit.. Ze was met scannen afgelopen zomer toch niet drachtig gescant? Zou ze het dan toch goed verstopt hebben of heb je een darm gevoeld?
Heb je niet een foto van Suus nu?
Ben heel benieuwd naar dat veulentje als er wel eentje in zit! Leuke combi vind ik het!

Onze helderziende kraker was er van de week om het paard te behandelen en die bevestigde het ook. Een paar dagen later werd ze dan ook hengstig, dus hopelijk volgend jaar beter!
En Cootje (Constance) staat heerlijk rustig op stal te wachten alsof ze het al jaren doet.
, Leuke verassing als er zo opeens veulentje ligt,..