Veel dank voor jullie lieve berichtjes. Ik mis haar zo, telkens als ik mijn ogen open hoop ik dat ze voor me staat, zo vrolijk hinnikt zoals ze áltijd doet en haar lekker knuffelen... Maar het kan niet meer, nooit meer...
Vanmiddag wordt ze gecremeerd en in de loop van volgende week mag ik mijn meisje weer meenemen naar huis, zodat we voor altijd samen zijn. Ze hoort bij mij!
Dat meen je niet? Ik schrok me dood zeg.. Dat is wel een van de laatste dingen die ik had verwacht.. Enorm veel sterkte, wat is het leven toch soms zo oneerlijk.. Ik ben zo geschokt.. Jeetje.. Dikke knuffel..
Dit veulen was echt heel mooi en zo dartel, ze maakte echt indruk een veulen om niet snel te vergeten. Prachtige fotos aan het begin van het topic, wat een uitstraling! En uitgerekend zij is dood?? Geen woorden voor, wat vreselijk voor je muzefee.. heel veel sterkte...
Muzefee wat fijn dat je haar laat cremeren en dat je haar dus toch nog een beetje bij je hebt. Telkens als ik je woorden lees weet ik hoe een rot gevoel je moet hebben. ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kunt geven al zal je haar nooit vergeten.
Wat een schoonheid was ze ! Dit moet zo vreselijk voor jullie zijn, je verwacht dat je "baby" oud word bij jou en dan ineens zo snel. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Ik heb je topics van haar altijd met een glimlach bekeken, je was altijd zo overduidelijk trots en dolblij met haar. Wat een vreselijk nieuws is dit dan... Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte met het verlies van dit knappe dier.. Ik heb Neveah's topics vaak voorbij zien komen en als ik naar de foto's keek gaf het me altijd zo'n vrolijk gevoel.. Wat oneerlijk..
Och heden, wat schrik ik hier van! Altijd kijk ik in jullie topics en nu ineens is het voorbij.... Wat is het leven toch vaak ontzettend oneerlijk! Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies!
Wat heftig! Heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige paardje
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-03-13 20:48
Ik zit hier geschokt te lezen.... Dit is gewoon ongelooflijk...dit overkomt jou niet...ze was je eerste veulen van Heaven... Ik weet verder niets te zeggen behalve heel veel sterkte de komende tijd....
Ze was prachtig...één voor mij mooiste veulens van Bokt....