Dat maakt de liefde voor de andere dieren echt niet minder. Integendeel... ik wil ook gewoon een paardje dat hier past...Ik ben dan ook in de luxe positie dat geen van de dieren hoeven te wijken voor de nieuweling.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat maakt de liefde voor de andere dieren echt niet minder. Integendeel... ik wil ook gewoon een paardje dat hier past...
(dat is dubbel lol, denk ik zo )
)
)
liljebo schreef:Tja..al 52 en dus allang geen penny meer (hoewel???) overweeg ik na jaren niets dan pech met de grote paarden, verder te gaan met kleintjes.
Zijn er meer mensen die het rijden volledig hebben opgegeven en helemaal op mennen zijn overgestapt met kleintjes? Hoe beviel dat?
, maar dat duurt niet lang meer.
Citaat:liljebo schreef:
Tja..al 52 en dus allang geen penny meer (hoewel???) overweeg ik na jaren niets dan pech met de grote paarden, verder te gaan met kleintjes.
Zijn er meer mensen die het rijden volledig hebben opgegeven en helemaal op mennen zijn overgestapt met kleintjes? Hoe beviel dat?

kitobeer schreef:Waarom ga je niet voor een super leuke d -pony .
Kun je toch ook nog rijden en het is allemaal wat handzamer.
Ik zelf heb een connemarapony en de volgende zal er ook weer eentje zijn. Heerlijke dieren en erg hard en gezond. En ook een grote aaibaarheidsfactor. Super gevoelig maar als je ze erdoor duwt sluiten ze zich af. Ideaal om je in vast te bijten en toch niet op te geven. Doe ik nu al 13 jaar .
Ik leer letterlijk met vallen en opstaan.