Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook en heb hem nu bijna 3/4 jaar (in juni 1 jaar) en we hebben zo'n goeie sterke band en zou er niet aan moeten denken om hem nu te gaan moeten missen je zou bijna kunnen zeggen dat ik super verliefd op hem ben
meteen op marktplaats gekeken.. en er stond een super fjord te koop: in de buurt, pittig, priecies de leeftijd wat ik zocht, mooie hoogste, en zo kan ik nog wel even doorgaan. meteen helemaal blij mn moeder erbij gehaald die het ook echt een super paard vond!! (ze heeft het helemaal niet met paarden&pony's). een afspraak was snel gemaakt(toen we daar aan kwamen rijden kwam ze meteen heel vrolijk bij het hek staan, alsof ze wist wat er ging gebeuren.), leuke eigenaar, eigenaar vond ook dat ponylief goed bij mij paste. ik wist zeker dat ik dit wilde! echt het ''perfecte'' paard voor mij. we waren er al snel uit dat we haar zouden kopen (in de tussentijd al vaker langs geweest bij haar). dus datum gepland wanneer ze zou komen... alles mooi geregeld! en nu staat ze ondertussen al 2 jaar bij mij, en geen dag spijt gehad! wel is ze ondertussen heeeeeel erg veranderd... in het begin wat buitenritjes maken, en wat ''slecht'' springen(ze vond het wel leuk maar had de techniek van n spijkerbroek)... en nu, nu kan ze aardig dresseren, springen is veel beter, maken nogsteeds leuke uitritjes maar meer bakwerk, verder zit er war vrijheidsdressuur in (wat ze het leukste vind)
maar het was wel de moeite waard. en ben het helemaal met je eens fjorden zijn super paardjes!
en na 5minuten peerden ze em allemaal weer weg
hahaha behalve 1!!!!!En dat was onze fjord.
. Hopelijk duurt dat nog heel lang
. In april wordt Mandy alweer 21, veel mensen schatten haar zo rond de 10 jaar
, dus zo lang ze het zo blijft doen, kunnen er nog wel 21 jaar bij komen
.
ik kon bij die van mij niet meteen in de buurt komen omdat er toen weinig mee gedaan was (bij de vorige eigenaar) maar sinds hij bij mij staat zijn we echt close geworden.