Ow helaas. Ik heb niet goed geteld dan haha. Ach je mag hartstikke tevreden zijn hoor! Het ziet er lekker soepel uit!
urobi
Geplaatst: 23-12-12 16:29
nou het is bekend er mogen 31 springpaarden naar de finale en 36 dressuurpaarden wij zitten er helaas niet bij maar hadden wel iets boven het gemiddelde gescoord waar ik natuurlijk ook heel tros op ben.Hoop dat jullie het ook allemaal goed gedaan hebben
Tes82
Geplaatst: 24-12-12 00:41
Ik zie dit topic nu pas, ik ben zaterdag in Assen geweest, paar leuke paarden gezien! Broertje van het paard dat ik rij deed ook mee en is door naar de finale, dus ben ook weer in Lunteren te vinden
_Marleen
Geplaatst: 24-12-12 09:50
Ik had zaterdag dus gereden. Was zeer tevreden, paard was superbraaf, vond het wel een beetje spannend maar gedroeg zich voorbeeldig.
Over de punten gaan we het maar niet hebben, was niet met de jury eens in ieder geval Maar veel geleerd, ook al was het een duur oefenrondje
Bij de springpaarden ligt de grens op 44 punten, het gemiddelde van alle springpaarden was 41,4 punten. Bij de dressuurpaarden ligt de grens op 37,2 punten, het gemiddelde van alle dressuurpaarden was 35,6 punten.