Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hiernlopen ze van 8:30 tot 22:30 op de weide gemiddeld genomen.
Kleurtjes moeten nu ook echt een goed papier hebben anders kosten ze niet heel veel meer. Ik heb het dan wel over het NSPS
Had een kleinemaats creamdun merrie te koop, heb er echt achterlijke bedragen op geboden gehad, ook door bekendere fokkers! Misschien lag het aan de tijd van het jaar? Van de zomer ging de verkoop wel vlotjes voor een fatsoenlijke prijs.
Als ik toen gelijk akkoord was gegaan met de helft had ik er meer voor gekregen dan nu 
: Bij ons is wel alles gedekt en lijkt alles drachtig. Alles binnen 1 maand, dus dat wordt een slapeloze tijd haha.
hoewel het erop lijkt dat mijn amerikaantje haar veulen kwijt is want ze heeft zich weer laten dekken in oktober, toen ze weer hengstig ging worden heb ik de dames maar apart gezet, ik wil niet zo'n laat veulen, de twee hengstveulentjes van dit jaar lopen er nog, maart zijn erg leuk en lopen me niet in de weg, ze zijn wel te koop, maar word ook niet veel naar gevraagd, ja wél naar gevraagd, naar de prijs dan
, en men vind ze te duur, nou ja laat nog maar lekker lopen dan, er komt vast wel een liefhebber voor, zijn goede veulens met goed papier, dan is 400 euro toch niks te duur?