Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ga eens op evenementen kijken.. Ik ben ook begonnen een tijdje geleden met vragen aan mensen en orienteren.. Uiteindelijk toch de keuze op minipaarden gevallen en wij hadden ook nog wat shetjes ertussen staan, maar uiteindelijk toch voor het luxere gevallen met wat meer amerikaans/falabella of welsh bloed erin.

Door te laten ruinen neem je de geslachtsdrift en het daarbij behorende gedrag naar hengstige merrie's toe weg, that's all. Voordeel voor Calimero is in dit geval dat hij dan 24/7 in een kudde kan lopen. Hij zal dus in zijn lieve volgzame karakter echt niet veranderen, sterker nog, mogelijk wordt hij nog iets makkelijker en volgzamer!
Annabel schreef:Het enige wat ik hier over kan zeggen: niet doen.
Je bent gewoon 0,0 ervaren in het fokken, en alleen een veulen voor de leuk??
Kom op zeg... Beetje raar? Als je diep gaat nadenken weet je ook gewoon dat het fout is..
Maar nee hoor, madame moet haar zin krijgen met een hengstje dat niet al te best is gebouwd..
Het verbaasd mij dan ook niet als er later een topic komt over je veulen die is misvormd... Triest.
Dustinlover schreef:annabel beetje kinderachtig..(weet niet hoe oud je bent trouwens dus daar kan het wel aan liggen misschien). Jij wilt jou zegje gedaan hebben maar hebt al wel het topic doorgelezen zeg je.. Waarom beschuldig je de TS dan dat ze haar zin doordrijft terwijl ze al voor jou reactie heeft gezegd het niet te doen?

.
.Annabel schreef:Dustinlover schreef:annabel beetje kinderachtig..(weet niet hoe oud je bent trouwens dus daar kan het wel aan liggen misschien). Jij wilt jou zegje gedaan hebben maar hebt al wel het topic doorgelezen zeg je.. Waarom beschuldig je de TS dan dat ze haar zin doordrijft terwijl ze al voor jou reactie heeft gezegd het niet te doen?
Ik heb bewust deze reactie geplaatst, absoluut niet om TS te pesten, en ja ik heb ook het topic (snel) doorgelezen.
Excuses als mijn reactie niet nodig was, echt niet om TS de grond in te stampen, maar dat het nog even een keer duidelijk is,
want misschien gooit ze er wel met de pet naar.