veel plezier vandaag, nu wat regen maar word straks vast droog en ze voorspellen wel wat zon, ideaal weer denk ik, geniet ervan.
sandra en ik wilden ook wel mee maar zitten volg weekend al lang weekend in loon op zand met de peerden, werd als we vandaag mee zouden gaan werd het wat teveel vh goede.
vandaag al een mooie buitenrit gemaakt, maar morgen naar elst toe!! heb er zin in!!!! zijn er daar in het bos veel heuveltjes?? of redelijk vlak? nou job en ik zijn er klaar voor!! tot morgen iedereeen.
VandeMol
Geplaatst: 20-10-12 19:23
Iedereen erg veel plezier toegewenst Jullie zullen er prachtig weer bij hebben !!!!
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 20-10-12 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
@ bianca23 Utrechtse HEUVELrug De snelle groep zal een galopje doen bij een 'steilere' heuvel
@ lepel thanx! @ tinkermuts, het is morgen maar alvast bedankt! Leuk als jullie de volgende keer erbij zijn! Mar_ organiseert volgens mij een paar keer per jaar een rit in een ander gebied
Ik heb er ook zin in! Alles staat al klaar, want we zijn toch wel even onderweg. Paardlief was smerig vandaag, maar dat laat ik verder maar zo...
Tinkermuts
Geplaatst: 21-10-12 05:28
oeps haha nieuwe poging, heeeel veel plezier vandaag
Niekje31
Geplaatst: 21-10-12 07:18
Jeee tot zo allemaal! ga zo naar stal om Thigorus eens mentaal voor te bereiden en hem in te fluisteren dat ie wel een beetje lief moet zijn vandaag haha
Heb er ook veel zin in. Zorg dat ik over een ruim half uur op stal ben. kan ik Bons vast poetsen voordat Marleen en Kascha ons op komen halen. Tot zo allemaal!
Het was helemaal super!!! Job en ik hebben beide erg genoten! iedereen bedankt voor de gezelligheid en de damens voor de leuke goede organisatie!! iemand foto's??
Het was heel erg leuk! Mirte bedankt voor je begeleiding en allen bedankt voor je komst
Op naar de volgende rit!!
Niekje31
Geplaatst: 21-10-12 17:02
Ik vond het geweldig! zeker voor herhaling vatbaar... ik heb wat foto's alleen zijn geen mooie kwaliteit en vele ook bewogen zal eens kijken of ik ze erop krijg!
Ook een beetje omgeving
ga nu ff mn andere camera plunderen!
Niekje31
Geplaatst: 21-10-12 17:39
hier nog wat fotoos maar dan van de andere camera: