Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cathyenbeau schreef:Mijn opa fokt met een paard boven de 20. Daarvan hebben dit jaar ook een veulentje gekregen van Charmeur. Prachtig veulen! best wel stevig hengstje, maar een schat! volgens mij is de merrie 23. Dit jaar komt het laatste veulentje van haar. Dan mag ze lekker met pensioen.
dekeizer schreef:gisteren scannen mijn 23 jarige merrie laten scannen en ja ze is nog dragend (4 aug gedekt)
Sjarett schreef:Ze stonden altijd samen. Met andere jongere paarden ging niet goed. Ze konden dan gewoon niet meer meekomen. Nu zijn ze samen op de trailer gegaan, gewoon zoals ze gewend waren. Ik heb er een goed gevoel bij.
Ze zagen er nog goed uit. Als een vreemde ze zag werden ze nooit veel ouder dan 16 a 17 jaar geschat. Totdat ze in beweging kwamen. Dan waren het oude besjes.
De jonge heeft Grand Prix gelopen en kon af en toe nog staan piafferen voor de draad als het haar niet snel genoeg ging. Maar daar moest ze dan voor betalen, want daarna liep ze niet rad.
dekeizer schreef:dekeizer schreef:gisteren scannen mijn 23 jarige merrie laten scannen en ja ze is nog dragend (4 aug gedekt)
helaas is het veulen met 10 dagen overleden ,ze heeft eerst een colie infectie gekregen en daarvoor naar de kliniek gebracht daar heeft ze een acute longonsteking opgelopen en dat was te veel
maar vandaag de merrie weer laten scannen en er zit weer un veulen in ze is gedekt op 14/9 2013
ze is dus nu 24 jaar geb 23 04 1989