Laatst bijgewerkt door joyy op 09-07-12 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-12 15:51
Dank jullie wel. Die met ons zoontje is misschien wel een vergroting waard
We zijn er nog niet uit, ondanks jullie mooie voorstellen. Wat misschien leuk is om te vertellen hoe Weelde aan haar naam is gekomen, misschien is het leuk om in die lijn iets te doen.
Weelde haar moeder kreeg heftige koliek tijdens de dracht. Zo erg dat ze in de kliniek opgenomen moest worden. De dierenarts had de fokker gezegd dat ze mazzel hadden als de merrie het zou redden, maar dat ze het veulen eigenlijk al opgegeven hadden.
Toen ze gebeld werden door de kliniek vreesde ze dus ook dat de merrie het niet gered had, maar de merrie was erdoor gekomen en er stond een merrieveulen aan de voet met 4 witte benen en een bles!
Ze belde haar moeder en die riep direct "wat een Weelde"!! dus daar heeft moeders haar naam vandaan.
Halleluja en Holiday passen daar dus wel iets bij. De eerste omdat het er eindelijk is en de tweede omdat we ons weekeindje weg hebben afgezegd
Dank je Marianne. Daar heb ik ze ook voor geplaatst. Zijn veel foto's van, maar volgens mij zijn deze wel erg scherp en duidelijk. En als je erbij staat heb je helemaal constand kippevel inderdaad
trisca
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-12 15:59
mooie namen joyy! Dank je wel.
Vanmorgen de pretendenthoeve gebeld en ik kan eventueel haar toch nog een keer door Winningmood laten dekken (staat daar door een blessure want zou eigenlijk dit jaar niet voor de dekking beschikbaar zijn). Zit nu te twijfelen tussen Winningmood of Uphill...
MarianneV
Geplaatst: 09-07-12 16:00
Ik vind ze prachtig gemaakt fijn dat je deze ervaring met ons wilde delen
Knap veulen, helemaal volgens bestelling geloof ik (4 witte benen en een bles ) een "naam met een verhaal" is altijd wel leuk vind ik, dat heeft toch net even wat speciaals.
odensie
Geplaatst: 09-07-12 16:40
wat een schatje
xNK
Geplaatst: 09-07-12 16:48
magic_lover schreef:
Knap veulen, helemaal volgens bestelling geloof ik (4 witte benen en een bles ) een "naam met een verhaal" is altijd wel leuk vind ik, dat heeft toch net even wat speciaals.
Ik zat zo te kijken en eigenlijk lijken de benen wel heel erg op die van mijn pony
En Here I Am dan?
Irene18
Geplaatst: 09-07-12 19:04
Of Hakuna Matata --> geen zorgen, veulen komt vanzelf !
Ik zou nogmaals bij winningmood terug dekken hij zou niet gebruikt worden dus dan heb je volgend jaar een exclusief veulen en je kan nu al een beetje in schatten wat je krijgt Maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld met mn winningmood
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 09-07-12 21:26
Wat een mooi veulentje. Nu met droogfoto's helemaal. Echt een beauty. Succes met het bedenken van een naam. Ik ben niet zo creatief met bedenken, dus van mij geen suggesties.
Gefeliciteerd met je mooie veulen:D. en succes met het verzinnen van een leuke naam, ben zelf niet zo goed in namen bedenken dus ik heb geen suggesties. Ga je het veulen zelf houden?