[TI] Wie komt: 17 juni Blaricum Tinker- en Koudbloedenwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Wie komt: 17 juni Blaricum Tinker- en Koudbloedenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:28

Ze was echt heel blij, toen ik haar in galop zette in de ring ging ze ook gelijk hard dus ik zeg Bonnnnn nee doe normaal :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 19:32

Hier ook weer thuis.
Dressuur eerste proef 182 (viel mij persoonlijk wat tegen :o, ging voor mijn gevoel lekker, maargoed wel een puntje :P) en de 2e proef 176. Daar had ik zelfs lager verwacht want het ging echt bagger, Jeetje wat was die bak zwaar.

Springen uiteindelijk 60cm gedaan. En uhm, volgens mij heb ik er 2 laten liggen :P _O- hahaha.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 21:12

*kijkt op lijst* idd Chantal er zijn er 2 blijven liggen... :D

Ik ben echt afgedraaid, maar bijzonder tevreden met een goed verlopen dag. Dank weer voor alle hulp, dankzij jullie zijn deze wedstrijden mogelijk. Heb zelf ook even gereden en met Ellie een mooie 1e plaats en 185 punten behaald, dus die is mooi M startgerechtigd nu...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 21:20

Heb van de 60cm niet opgeschreven wat de plaatsing was... Weet wel Sabine met Bonny 1, maar verder niet... Ik denk Mariska met Uzziel en Zoe of Jessey ook in de top 3... Weet een van jullie het nog?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 07:31

De uitslagen etc komen zsm, hopelijk vanavond online. Moet zo eerst werken enzo.

zib

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:32

Ook wij vonden het een zeer geslaagde dag. Meiden, Zoe en Jessey weer puntjes mee naar huis genomen en met heel veel lol meegedaan met het springen.
Tot de volgende keer maar weer.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 20:23

Ook de vereniging waarvan wij het terrein gebruikten (Stad en Lande ruiters) was erg te spreken over deze wedstrijd. Men ziet ons graag een volgende keer terug komen en hoopt dan de punten van aandacht die we doorgesproken hebben (meer weg maaien en de grote plaat toch nog sproeien, dan desnoods maar wat nat) in ieder geval opgelost te hebben...

Ik ben op dit moment bezig met de foto's... Zodra ik een link heb zet ik ze online. Dit zijn sfeerfoto's en foto's van het springen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 21:08

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 13:35

Bij Stad en Lande is het altijd zo zwaar en mul. Daarom rijd ik daar nooit. As zondag hebben ze weer wedstrijd, zal me benieuwen of ze dan wél gesproeid en gesleept hebben.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 17:05

Er is wel gesproeit en gesleept hoor Sappos. Alleen zaterdagavond niet meer omdat ze voor zondag regen voorspelden en de plaat woensdag nog veel te nat was.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:08

Persoonlijk, zal ik de volgende keer niet weer het eind die kant op rijden op die lokatie :o

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:56

Dan is de bodem gewoon slecht ;) Dat is ook waarom ik geen lid ben van die vereniging om gebruik te maken van hun bakken, ze zijn allemaal veel te zwaar en zeker te zwaar om in te mennen. En dat terwijl ze wel een mooie locatie hebben

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:04

De locatie is leuk (alleen parkeren is lastig...) en de eerste ring viel opzich wel mee :j die was nog prima in te rijden. Maar de grote bak was mij persoonlijk echt veel te zwaar.
Zelf heb ik ook een (te) zware bak helaas (moeten nog vlokken in, hoop dat het dan minder word -O-), maar die was nog niet zo zwaar als in blaricum. Sproeien helpt wel :j maar ik denk niet genoeg.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:05

Nee eigenlijk afgraven en draineren maar daar hebben ze het geld niet voor denk ik O:) Ze willen ook al jaren een binnenbak maar zie dat niet snel gebeuren

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 20:37

Wat ik deze week hoorde is de vergunning nu rond en de sponsoring ook. Er is jarenlang weinig aan onderhoud gedaan, maar er is nu een team vrijwilligers die er enorm de schouders onder zet. het automatisch sproeisysteem is daar de eerste stap van. Het mulle deel op de plaat komt overigens juist doordat dat stuk indertijd vernieuwd is. Het oude stuk is het beste stuk. In ieder geval is de voorlopige planning wel om er volgend jaar weer een wedstrijd te houden, zeker gezien de verbeteringen waar men op het terrein al mee bezig is.

Tenslotte wil ik nog heel graag even zeggen dat, in tegenstelling tot vele andere (duurdere) lokaties het werk en onderhoud allemaal door vrijwilligers gedaan wordt. Mensen die zich na werktijd nog belangeloos inzetten. Natuurlijk is het niet perfect, maar perfect is (voor ons) niet te betalen.

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 00:06

Ik vond het een super gezellig concours parkeren was voor de laterkomers wat lastiger maar ik vind dat je weer dikke pluim verdiend hoor wendy :D
En als je op een locatie voor het eerst komt is het altijd een verassing en volgend jaar als er verbeteringen indd worden beloofd ben ik der zeker weer :D

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:02

ook wij vonden de organisatie weer top :j
en volgend jaar zijn we er weer bij *\o/*