De allergrootste die ik ken, zelf gefokt heb en ook nog steeds bezit; Gentle Goliath, nu ca. 1.65 hoog, geboren 14-05-2010. Zilverappelbont met twee blauwe ogen.
Dat komt wrs doordat Hendrik volgroeid en massiever is. Gooltje is nog puppy (een stellage noem ik hem altijd) en de foto's zijn redelijk van onderaf...
@ sneppie, hij is idd een nakomeling van Calimero x Rob Roy.
Hendrik is pas 5 en nog volop aan het groeien Hij is nog behoorlijk overbouwd, maar je ziet hem nu per week gelijktrekken.
jjtinkie
Geplaatst: 05-06-12 12:07
Wauw wat een joekels!! Helemaal geweldig! Dacht idd dat Brenna al groot was met haar 1.54 (zit nog vollop in de groei). In de toekomst zou ik haar graag een keer willen laten dekken door een grotere hengst (voorkeur gaat uit naar Rudolph )
De laatste keer dat we Damian gemeten hebben zat hij op 1,70m,das wel al fftjes geleden. Zaterdag 9 juni word hij alweer 10 jaar dus ik hoop dat hij nu eens uitgegroeid is Ik zal hem binnenkort nog eens opmeten
Jeetje wat een joekel is Damian! Ook geweldig die grote tinkers. Imposant om te zien, maar onhandig voor mij met mijn anderhalve meter. Merk wel dat mijn vriend toch voorkeur heeft voor grote. Bij de opfok van mijn veulen staat er ook een van 1.65 ofzo, moet hij altijd even een aai geven. Dus wie weet wat de toekomst brengt.
hahahaa dat moet ik nu ook al doen en ik heb een tinker van 'maar' 155
jorretje
Geplaatst: 07-06-12 16:03
Wat een prachtige reuzen allemaal! Mijn bijrijdtinkies zijn beide boven de 1,60.. Ikzelf ben 1,67/ 1,68 Heb alleen niet zulke goede foto's van ze.. voor de koets of onder zadel zie je minder goed hoe groot ze zijn. chablito: Gitane is nog groter, kom ik altijd nog NET op zonder krukje.
Mijn eigen monster Gijs is 'pas' 1,40 maar is net 1. Op deze foto lijkt hij echt gigantisch haha
Ze is ook totaal niet overbouwd op het moment, dat scheelt
Chubby
Geplaatst: 20-06-12 10:32
En hier haar mama toen ze net zo oud was als Ruby nu (da's alweer 9 jaar geleden!):
Haar oudere zoon Chivas (v. Silas) is ook een buffeltje, hier 2,5 jaar jong:
Helaas heb ik geen recente foto waar je ziet hoe groot Chubby nu is, ze is een keer gemeten op 1.63 en op 1.65, dus de waarheid zal wel in het midden liggen