Ze staat weer op d'r avondstekkie.
Verder geen veranderingen, alleen dat ze klam is op d'r borst. Maar of dát veel zegt? 't Is immers best warm geweest vandaag. D'r hooibak (speciekuip) heeft ze omgegooid en ze plukt her en der wat sprietjes gras weg. Ik heb d'r een hint gegeven dat het wat mij betreft vanavond mag komen en ze léék me heel goedbegrijpend aan te kijken

Een mooi zwartbont hengstveulen!

Ineens zag ik dat het het neusje niet was, het was een kin! Blijkbaar lagen de pootjes wel goed, maar het koppie ondersteboven. In *kuch kuch*
toch redelijk paniekerige toestand heb ik de telefoon naar m’n zusje geslingerd en gevraagd of ze uit voorzorg de DA wilde bellen en intussen ben ik weer bij Muddy gaan zitten. (Het lijkt wel of ik iedere geboorte sneller doemscenario’s in m’n hoofd haal.
in 1 poging, en had met een half uur de melkbar al gevonden. En dat voor een hengst.
En echt weer typisch een veulen van Muddy, op de één of andere manier. Hij moet alleen nog een beetje rechttrekken, de achterbeentjes zijn nog een beetje krom.
En ik moet even hard nadenken over een naam, want zal je net zien: de namen die ik al 4 jaar op m’n lijstje had staan, passen er natuurlijk weer niet bij.