Graag gedaan Mar! Volgend jaar doen we een ander rondje haha! En bedankt voor de organisatie, was erg leuk en goed gedaan!
Saskia, ik vond dat je hem goed onder controle hield en prima rekening hield met de andere paarden Leuk dat je erbij was!
Tinkermuts
Geplaatst: 09-06-12 19:13
Weet je dat ik dit zo tof vind dat jullie dit zeggen, voelde me best beetje schuldig naar jullie dat ie zo druk was, was er wel van overtuigd dat ie bij me bleef hoor maar vind het gewoon lastig voor jullie. Moet wel zeggen dat ik echt heerlijk gewandeld heb en het fijn vond om weer eens wat te doen met tinker mensen, had alleen graag ff willen beppen met jullie. Enne thuis is ie echt lief hoor hihi. Dat is fijn van tinker mensen, die Zijn begripvol;)
Ik heb me helemaal niet gestoord aan hem hoor,hoezo lastig,hij is een genot om naar te kijken,dat vond mijn man ook(die heeft een stuk met je meegelopen,samen met mijn dochters en buurman),vond hem geweldig mooi en hij bleef toch mooi bij je.Ondanks dat hij nog zo jong is.Ik vind dat hij het prima deed hoor,maar wel jammer dat je niet mee kon beppen idd,maar wie weet volgend jaar,dan zijn wij er zeker weer bij, .
Ik heb er 1 die alleen maar voorop wil dus kon ook niet echt beppen! Dat is soms best een beetje jammer dat hij zo weinig rust in z'n reet heeft! Haha....
Volgende keer ga je gewoon gezellig mee Saskia! En dan ook mee koffie drinken!
Ik vond het ook een heerlijke rit. En ook goed georganiseerd. Saskia, ik heb me ook niet gestoord aan je ventje hoor. Ben benieuwd naar de foto's.
Tinkermuts
Geplaatst: 10-06-12 07:25
thanks, echt tof om te horen.
moest alleen soms best streng zijn tegen hem, vind dat ook weer best sneu voor hem, hij doet wel stoer maar is eigenlijk ook nog zón puppy, maar goed, moest ff.
hij dook in de trailer dus over de voorbalk, deze heb ik er toen maar ff uitgehaald en toen maar gaan rijden waar ie weer rustig van werd, dat was de reden dat ik gelijk vertrok.
wandeling was dus heerlijk, best mooi weer en vd wind geen last in het bos, caydo kon dat heerlijke zand niet negeren waardoor ik met een paneerschijf rond liep
wat een machtig mooi gezicht is het toch om z,on imposante bonte horde aan te zien komen, paardjes zagen er stuk voor stuk ook super uit.
idd tijdje achter je familie aangehobbeld kiara, had alleen niet gelijk door dat zijn ook bij de tinkers hoorden, we zijn ze ff gevolgd maar gingen vh ruiterpad af en daarom zijn wij toch maar ff teruggegaan naar het ruiterpad.
top dat we gewoon helemaal opgehaald werden toen we het spoor bijster waren, thanks daarvoor.
hoop in de toekomst gewoon lekker onder het zadel mee te hobbelen, lopen is voor mij geen probleem maar mennnn wat heb ik een spierpijn in de rechterkant van mn lijf vh drukke baasje wat naast me liep, ik ben ook geen 18 meer voel ik hahaha
Tinkermuts
Geplaatst: 10-06-12 07:31
en ach kiara, wat huilde je dochtertje hartverscheurend, volgens mij wilde ze heel graag met mamma mee....maar in het bos leek ze zich weer prima te vermaken hoor
Ja ik voelde me zo schuldig toen ze zo stond te huilen,maar ik weet dat als ik eenmaal weg ben het over is,maar wat is het altijd moeilijk, .
Tinkermuts
Geplaatst: 10-06-12 08:04
kan ik me wel een beetje voorstellen, ze was zo verdrietig, maar in het bos was ze gewoon happy hoor, das het voordeel van kleine kindjes, die kunnen makkelijker omswitchen naar weer iets leuks
Mar__
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 12:44
Alvast een paar foto's, ik stuur ze per mail nog op! Mocht iemand nog foto's hebben dan graag een mailtje sturen naar recreatieritten@nsvt.eu