Ik denk dat de naam Kearney word. Het betekend krijger en het zit nog een beetje in de buurt van Kieran. Heb meer leuke namen gezien, maar de keltische namen zijn erg populair onder de tinkers, dus het is lastig om iets te vinden. Kearney bestond nog niet, iig niet op deze manier gespeld.
Geen 1 naam is meer leuk nu hihi. De eerste naam paste gewoon bij hem. Gelukkig kwam een kennis met een goed idee. Gewoon een andere spelling gebruiken. Dus nu word het Kiran. En die bestaat nog niet en ik ga hem niet meer veranderen.
Ik kwam vandaag bij hem (had hem gisteren niet gezien) en zijn naam past gewoon echt goed bij hem. Het klinkt goed om hem zo te noemen, @snowdon, hij is inderdaad echt pikzwart, ben benieuwd of zijn veulenvachtje zo blijft. Het is wel echt een heerlijk ventje alleen verschrikkelijk ondeugend. Als je niet op let wil hij zo bovenop je klimmen. En hij vind de manen, staart en sokken van ginger erg interessant dus ik vrees dat daar weinig van over gaat blijven.
Ja het gaat hartstikke goed met mam's en Kiran. Ik heb geen goede foto's, maar ik zal er morgen een paar proberen te maken. Helaas gaan ginger's manen en staart er wel aan. Daar zit hij al flink op te knagen en de anti bijt vind hij niet vies helaas.
Ik heb foto's proberen te maken, maar het valt niet mee want hij komt het liefst bij je op schoot zitten. En hij kwam net uit de regen, dus hij is helemaal nat op de foto's.
Dit effect krijg je meestal als je een foto probeert te maken.
Dit is ongeveer de enige die ik op afstand heb kunnen maken.
En nog 2 lekkere kontjes naast elkaar.
En vandaag zijn ze voor het eerst even uit elkaar geweest. Even hinniken (oke, ik ben even helemaal kwijt hoe je het schrijft haha) en verder deden ze allebei niet moeilijk gelukkig.
Ja hoor het gaat prima. Leuk dat je het vraagt. Ik heb afgelopen weekend een paar fatsoenlijke foto's kunnen maken, dus 1 deze dagen zal ik wel een topic openen.