[KG] Zilverappel ed.?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:46

En Peterina: Heb je in de voorouders van de merrie nog een zilverdrager kunnen traceren?
En Natasja: Weet je toevallig ook waar het veulen getest is? Met het van Haeringen heb ik met tobianotesten al verschillende keren foutieve uitslagen gehad. Weet niet of er met silver ook soortgelijke fouten gemaakt kunnen worden hoor.

Jullie begrijpen: Ik wil gewoon heel graag weten waar de silver kleur vandaan komt... :o :j

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 18:38

Ik had nog twee vraagjes voor de kenners:

Zijn hoofd lijkt altijd donkerder dan de rest van zijn lijf is dit een een kenmerk van zijn kleur, trekt dit nog bij of is hij een beetje mislukt? :')
En heb ik kans dat hij donkerder gaat kleuren omdat hij pas 2,5 is of blijft hij deze kleur?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:58

Coloured schreef:
En Peterina: Heb je in de voorouders van de merrie nog een zilverdrager kunnen traceren?
En Natasja: Weet je toevallig ook waar het veulen getest is? Met het van Haeringen heb ik met tobianotesten al verschillende keren foutieve uitslagen gehad. Weet niet of er met silver ook soortgelijke fouten gemaakt kunnen worden hoor.

Jullie begrijpen: Ik wil gewoon heel graag weten waar de silver kleur vandaan komt... :o :j

Zoals gezegt de kleur schijnt uit het lijntje van Zep te komen.
Maar waar getest weet ik niet.

Maar ik heb met mijn neus tussen de manen gezeten heb het diertje in het echt gezien...dat was geen vos en geen normale bruine.
De moeder is ook appart gekleurd maar niet zo'n duidelijke als dat je normaal ziet.