Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meavey schreef:Ze hebben deze regel juist ingesteld om het voor iedereen gelijk te maken maar idd buitenland zou toch buitenland moeten zijn dus keuring is keuring, zo gaat er toch mee gesmokkeld worden...
En zo is het dus weer net zo ongelijk...
Dustinlover of de moeder moet opgenomen worden in een stamboek, mag ook in duitsland.
Meavey schreef:Ze hebben deze regel juist ingesteld om het voor iedereen gelijk te maken maar idd buitenland zou toch buitenland moeten zijn dus keuring is keuring, zo gaat er toch mee gesmokkeld worden...
En zo is het dus weer net zo ongelijk...
LADPR schreef:Oh zie heb ik het nog steeds niet door haha. Ik dacht dat dan alle veulens automatisch hulpstamboek werden. Dan blijft een hulpstamboekmerrie nog steeds interessant in ieder geval.
rose68 schreef:Op de vraag waarom ik als AMHA fokker dit doe: Ik wil gewoon een zo'n groot mogelijk afzet gebied hebben en natuurlijk ook de bevestiging nu dat ik met goedgekeurde dieren fok.
Of het in de toekomst verschil gaat uitmaken of je met Hoofd stamboek dieren of met hulp stamboekdieren fokt, zou ik echt niet weten. Dat zal de tijd moeten leren. Ik kan nu in ieder geval iedereen die bij mij een veulen koopt, zeggen dat hij of zij in het hoofdstamboek zal worden opgenomen.