Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindar1985 schreef:Hey wat een leuk topic!
Ik had een vraagje ik denk dat mijn paardje een hele lichte vorm van rabicano heeft.
Het is meer als hij aan het verharen is (lente en herfst), en zit hij weer in zijn vacht dan is het bijna niet te zien (zal binnenkort zijn staart eens bekijken of hij daar ook witte haren heeft) .
Mijn vraag is alleen, hij is nu 8, kan dit nog meer worden?
Ik vind het er eigenlijk wel mooi en appart uit zien.
Dus ben benieuwd of het nog een keer echt door gaat zetten.
Ik kan het antwoord nergens vinden en dachtm, hier in dit topic zitten mensen die zich er in verdiept hebben.
ChelseaII schreef:Er komen mooie paarden langs zeg!! Maar wel veel vossen hoor!!
Ik heb vanavond mijn paards hoofd eens goed onderzocht en jaaa!! ze heeft een witte stip op haar lip!! Als ze nu niet een echt sabino is. Ik zal vrijdag eens wat foto's ervan maken.
GJ9 schreef:En natuurlijk de mooie parels van Marieke! Zie je idd toch veel minder, zwart met zoveel wit.
Wist niet dat Esprit zo'n coole buikvlek heeft. En heeft ze nou ook witte vlekjes op haar flank? Dan krijg je vast straks commentaar over te streng spoorgebruik
GJ9 schreef:En Wiske, wat een prachtmerrie. Heb je die niet meer, suffie?