Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samsam schreef:ik dacht dat toen in de 80er jaren inschallah x werd geïntroduceerd, de combinatie met Aurus ox, Amurath ox, weer spring- of dressuurpaarden gaf. En zo kwam Bonfire in de top van de internationale dressuur terecht kwam, maar uit jouw verhaal begrijp ik dat ondanks deze goede genen, bonfire Geen lendenmechanisme bezit?
Pipo schreef:Ferro!
ThePast03"]
[quote="Pipo schreef:Ferro!
ThePast03"]
[quote="Pipo schreef:Ferro!
Pipo"]
[quote="Himyar schreef:En welke dressuurpaarden kan je wel met een gerust hart vertraagd afspelen op je videorecorder?
Bucephalus schreef:Het aan elkaar paren van dieren die nauw verwant zijn levert doorgaans minder goede resultaten op dan het aan elkaar paren van dieren die een paar generaties verder weg liggen. Neem een inteeltproduct van vader en dochter. De dochter heeft sowieso al 50% van de genen van de vader, d.w.z. dat zij aan haar nakomelingen weer 25% van zijn eigenschappen doorgeeft. Als je een vader en een dochter aan elkaar zou paren betekent dit dat het product 75% zou erven van de vader.
ThePast03 schreef:Dit is de reactie van Sjef Janssen welke ik op zijn verzoek hier plaats:
In het kort komt het hier op neer, dat we heel moe worden van dat onophoudelijk geouweprutsmuts en gekrakeel van
die beroemde "stuurlui" en veredelde hobbyruiters, die de hele dag bezig zijn om excuses te bedenken waarom ze zelf
de top niet halen en bezig zijn andere mensen en nog erger paarden onderuit te halen.
Wij vinden dit laag bij de grond en willen hier dan ook inhoudelijk absoluut niet verder op ingaan.
Beter harder werken en trainen aan die toch verkeerde paarden die dan toch zo mooi die "kunstjes" laten zien, zodat
tig duizenden mensen er zoveel plezier en emotie aan hebben, dan onnodig opwerpen als de "waarheidsprofeten" die zelf
nooit geen stap verder komen en hoe dan ook hun frustaties moeten bot vieren!
Groeten, Sjef Janssen
Missouri"]
[quote="Anna42 schreef:Verschillen varkens en mensen ook veel?
ThePast03 schreef:Dit is de reactie van Sjef Janssen welke ik op zijn verzoek hier plaats:
In het kort komt het hier op neer, dat we heel moe worden van dat onophoudelijk geouweprutsmuts en gekrakeel van
die beroemde "stuurlui" en veredelde hobbyruiters, die de hele dag bezig zijn om excuses te bedenken waarom ze zelf
de top niet halen en bezig zijn andere mensen en nog erger paarden onderuit te halen.
Wij vinden dit laag bij de grond en willen hier dan ook inhoudelijk absoluut niet verder op ingaan.
Beter harder werken en trainen aan die toch verkeerde paarden die dan toch zo mooi die "kunstjes" laten zien, zodat
tig duizenden mensen er zoveel plezier en emotie aan hebben, dan onnodig opwerpen als de "waarheidsprofeten" die zelf
nooit geen stap verder komen en hoe dan ook hun frustaties moeten bot vieren!
Groeten, Sjef Janssen